Finns väl ingen ls3 i någon cadillac. Däremot lsa i cadillac cts-v med 550 hästar existerar ju. Och i de tidigare versionerna sitter det ju ls6 och ls2 i cts-v. Vet ingen cadillac med ls3
Är du säker på att det specifikt är till en LS3? Borde inte oljetråg och grenrör passa mellan alla LS-motorer?
Det är en LS3 och är köpt från GMperformanceparts i usa. jag skall ha motorn i min vette och har därför dom sakerna som satt på över. Mitt oljetråg från corvette -00 passar rätt på.
Är du säker på att det specifikt är till en LS3? Borde inte oljetråg och grenrör passa mellan alla LS-motorer?
Det är en LS3 och är köpt från GMperformanceparts i usa. jag skall ha motorn i min vette och har därför dom sakerna som satt på över. Mitt oljetråg från corvette -00 passar rätt på.
Jaha! Men det finns nog inte någon Cadillac med en LS3 och 430hk original, kan dock ha jättefel! Dock finns det ett antal Cadillac med LS-motorer original, så det borde passa någon av dem, även om det inte är just LS3. Vilken kan vara svårt att få fram...
Får jag fråga varför du undrar detta?
(Lika bra du ger mig LS3:an, de är ju bara problem! )
Edit: Cadillac CTS-V är den enda Cadillac jag kan komma på som har använt LS-motorer.