Den blev riktigt snygg...ser väldigt fresh ut men jag undrar , har du svängt ving bladet fel väg? ser ut som att den hänger?? Eller är det bara på bilderna?
Den blev riktigt snygg...ser väldigt fresh ut men jag undrar , har du svängt ving bladet fel väg? ser ut som att den hänger?? Eller är det bara på bilderna?
Hehe, fick lite bråttom så råkade sätta på den lite fel Tyckte det såg lite konstigt ut efteråt, men har vänt på den så det sitter rätt nu!
Sådär, dags för en till liten update! Kom hem från Elmia vid fem-tiden imorse! Har haft det enormt kul och fått många positiva reaktioner på bilen under mässan!
Kul att ni gillade den! Trodde fler av er skulle våga gå fram och snacka Jag sa ju att jag inte bits
Aerodynamik: Kul att du gilla bilen.. Men som det står lite högre upp på sidan så är inte bilen helt hunda i bodykittet och allt blev stressigt de senaste veckorna för att ens få den att köras till mässan. Allt kommer fixas ordning inom kort..
Dark_Angel: Jag var vid bilen nästan hela dagen förutom vid lunch
Arcangelus: Jag var på utställningen bara på lördagen. Om du tänker på dom andra bilderna på suprorna var det både på fredagen och lördagen!
Står jävligt still just nu! Har haft problem med den sista veckan! Antagligen någon spridare som fuckat upp sig.. Får se när den rullar igen, förhoppningsvis snart! Men snart ska den in på lack igen för att fixa till alla småskarvar så det ska se tipptopp ut. Kanske hinner klart till SCS Uppsala men vi får se, kanske blir någon görla strippen när dom öppnar också! Oj, nu blev man taggad igen! Tyvärr sitter man och pyser runt i en Yaris hyrbil så länge.. Att trycka på gasen är som att stampa på en koskit, händer ingenting...
Uppdaterar så fort det händer någonting intressant!
Står jävligt still just nu! Har haft problem med den sista veckan! Antagligen någon spridare som fuckat upp sig.. Får se när den rullar igen, förhoppningsvis snart! Men snart ska den in på lack igen för att fixa till alla småskarvar så det ska se tipptopp ut. Kanske hinner klart till SCS Uppsala men vi får se, kanske blir någon görla strippen när dom öppnar också! Oj, nu blev man taggad igen! Tyvärr sitter man och pyser runt i en Yaris hyrbil så länge.. Att trycka på gasen är som att stampa på en koskit, händer ingenting...
Uppdaterar så fort det händer någonting intressant!
Aj då, tråkigt att höra, hade sett fram emot att ta en närmare titt på den under FNM. Hann inte titta särskilt mycket under Elmia.