Verkar ju som alla vill det. Inget annat märke än just Saab.
Och hur många trådar har det inte startats om hur jävla dumma i huvudet alla som kör volvo 240/740 är då?
Ett jävla gnäll det är vad det kallas... sätt dit ett likadant märke där det står BMW i stället för saab och sluta gnäll istället....
Eller så skruvar han dit en skylt där det står Saab på och visar att det finns Saab-ägare med humor
det finns det nog men det var bara min tolkning av det som gjorde att det kändes som att Saab är en statussymbol Tar inte så hårt på det annars om någon inte gillar min bil Jag gillar min bil och det räcker
Och hur många trådar har det inte startats om hur jävla dumma i huvudet alla som kör volvo 240/740 är då?
Ett jävla gnäll det är vad det kallas... sätt dit ett likadant märke där det står BMW i stället för saab och sluta gnäll istället....
Eller så skruvar han dit en skylt där det står Saab på och visar att det finns Saab-ägare med humor
det finns det nog men det var bara min tolkning av det som gjorde att det kändes som att Saab är en statussymbol Tar inte så hårt på det annars om någon inte gillar min bil Jag gillar min bil och det räcker
Klart det finns Saab-ägare med humor, mitt inlägg var bara ett försök att lätta upp stämningen lite
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Kan inte påstå att jag hatar volvo, finns en hel del riktigt fina volvos. Dock så stör jag mig helt otroligt mycket på alla 740/240 allt vad det nu heter ägare som så fort det har regnat är ute och sladdar i rondellerna och gör det livsfarligt för oss andra bilförare när de kommer på ställ. Ska man sladda kan man väl i alla fall göra det där det inte är någon trafik.
En lite fundering på det här, kan det vara så att det är alla som sladdar med sina 740 och kraschar som gör att försäkringen blir onödigt dyr för oss andra som kör hyfsat normalt
Tror många som hatar SAAB har blivit frånåkta av just SAAB för ofta
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
..som så fort det har regnat är ute och sladdar i rondellerna och gör det livsfarligt för oss andra bilförare när de kommer på ställ. Ska man sladda kan man väl i alla fall göra det där det inte är någon trafik.
Häromkring är det bilar i olika storleksklasser av samma märke (tre bokstäver i modellnamnet) som pysslar med sådant
Det roligaste med det sistnämnda är att personen innan min ägo (för nästan 11 år sen) var tvättäkta Turk (från Turkiet) och hade allt såntdär som gör det lite extra "turkigt" Överdragsklädsel i plyysch. Luktade hårwax i bilen. Feeet stereo och gick som fan enligt ägaren. Hur nu 120 hk kan gå som fan på 1200 kg vet jag inte
Så jag brukar skratta lite extra när någon säger just den där frasen =]
2. Best Car for the New Gay Family = 2006 Saab 9-5 Kombi
Saab began as a jet engine company until it's side gig in the auto industry put it on the household map. It's often quirky design and features make it a true enthusiasts ride. The 9-5 isn't your traditional boring cruiser and even in the SportCombi Wagon version onlookers see the driver as one who desires unique style. The Saab 9-5 is an individual that refuses to follow the pack, just like the new gay dad and his family.
Vågar du inte skriva att det var BMV på 1a plats eller? Man kan ju undra hur du hittade till denna artikel?
Mvh Aerocombi / inte gay.
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Saab began as a jet engine company until it's side gig in the auto industry put it on the household map. It's often quirky design and features make it a true enthusiasts ride. The 9-5 isn't your traditional boring cruiser and even in the SportCombi Wagon version onlookers see the driver as one who desires unique style. The Saab 9-5 is an individual that refuses to follow the pack, just like the new gay dad and his family.
Du är rädd för att köra en för att då kanske du blir bögig inför dina kompisar? skitsamma om det är en homobil. Saab har iaf bra bilar Vad är det man säger om Mercedes? är inte rost på Mercedes lyx?
Du är rädd för att köra en för att då kanske du blir bögig inför dina kompisar? skitsamma om det är en homobil. Saab har iaf bra bilar Vad är det man säger om Mercedes? är inte rost på Mercedes lyx?
Under tidiga tonåren var jag en volvokille, jag hade tänkt köpa en 740 turbo som förstabil. Sen åkte jag i en Saab 9000 2.3t, bara veckor efter stod det en 9000 2.3 T16 i garaget.