Hej! är det någon som vet var man kan tvätta bilen inärheten av Entré? De räcker att det är ett sånt tvättställe med polletter.
Tar även med mig ett par bilar från hbg!
På samma gata som entre finns det en Rekondfirma,de står handtvätt från 99:-, men jag tror dem tar typ 150:- du får den tvättad och dammsugad och fin inuti också
Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Så då vart man nyvaken och tänkte gå ut o putsa bilen lite:) Hoppas verkligen vi blir många idag och alla kan sköta sig som man skall göra så ska vi se till o få en fin träff
Är på Entre nu, kollar lite i affärer så länge, tvättade bilen vid Jägersro innan jag körde hit, körde därefter genom hela Malmö och i utkanten, inga som helst problem
Plan 1 tror jag det var, du lär se. enda du behöver betala är parkeringsavgiften så kan ingen säga något tror det är 6kr / 20min 40/ för 3 timmar något i den stilen är det på entre
Har säkert kommit ett svar som jag har missat .. Vilket plan var det på?? Kommer låga bilar in?
Det är lite missat men det ska bara plan -1 altså inte det första ni kommer ner till utan de undre men låga bilar kommer in Men kollade på vädert idag det ska vara lite solsken och ingen snö ifall på hela helgen så vi får hålla tummarna och så hälsar jag er Välkommna till Årets första träff:)
Man kommer entre sen kör man ner till garaget första planet sen kör man vidare till det undre planet -1 där och vid mitten av den pakeringen ska vi stå enligt q-park över 100 platser skall vara reserverade enligt deras chef. Så tro andreas menar de första planet man kommer till först. Mvh/Mange