2751
Sök

Inför: P-hus träff 6/2 Kl 15-18 på entrè i Malmö

993 Inlägg
6 februari 2010
kanske ej kommer till träffen, men kommer till körningen efter vid 5tiden

10 Inlägg
6 februari 2010
Jag kommer nu:P

P0LLE
6 februari 2010
håller meed på det sad

51 Inlägg
6 februari 2010
Då kanske man inte missade något. Glömde helt bort att träffen va idag :S

Hamster
817 Inlägg
6 februari 2010
Ja vi lär inte få komma dit fler gånger heller.. sad

Kul att träffa allt gammalt folk som gått i ide under vintern wink

Bilmekaniker
805 Inlägg
6 februari 2010
idiotiskt att välja entre efterblivet parkeringssystem

P0LLE
6 februari 2010
haha ja vad hände anes fastna ni???

Bilplåtslagare
41 Inlägg
6 februari 2010
jag fastna så alla var tvungna att backa, första gången jag varit där nere, jävla klyddigt system de har haha

Im Rickjames Bitch!

P0LLE
6 februari 2010
hahaha ...hur fan fastna du tongue

SkenLaddRacing
130 Inlägg
6 februari 2010
Trådstartare
Tråkig träff? Vad kan man förvänta sig när de är vintertider?? Förra året vart de bar mark och plus grader.. Sen idiotiskit system? Hur kan det vara hur lätt som helts du tar ditt kort och stoppar in i maskinen när du kör in och när du kör ut så stoppar du in det igen? Hur svårt är det på en skala 1-10? inte vet jag och tar du biljett så betalar du i en automat som finns inne i trappuppgångarn inte så svårt. Sen de är okej att gasa lite men man behöver inte köra o gasa som fan och försöka börna urlöjligt! Men dom som skötte sig trevligt att ni kom:)

SkenLaddRacing

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
6 februari 2010
Mange_volvo skrev:
Tråkig träff? Vad kan man förvänta sig när de är vintertider?? Förra året vart de bar mark och plus grader..

Instämmer .. Vädret styr det mesta, i detta läge tar man inte ut bilen på sommarsulor, om man inte söker väldigt mycket spänning i livet wink

Därför blev det tråk-åket.. men vad gör det .. Nästa gång är vädret med oss smile

4 418 Inlägg
Audi racing
634 Inlägg
6 februari 2010
när blir nästa träff då ?

3 968 Inlägg
6 februari 2010
Mycket trevligt att så många kunde komma cool

Fruktansvärt onödigt hur folk gasar inne i garaget o vissa
burnade... helt onödigt, det är sånt som förstör.

Jag såg en vakt som stod och tittade då alla körde ifrån,
kanske fler som la märke till detta... så jag är säker på
att han hade stenkoll på allt.

Valfritt att komma på träffarna, tyckte det var precis
lika trevligt som Orkanen-träffen tidigare, P-hus e kanon
ställe att ses på helt klart. Sen blir det alltid vad man själv
gör en träff till och andra gör det till.

Personligen tycker jag detta p-hus e lätt det bästa (Entrés),
och bra kombination om man vill gå o shoppa innan träffen
ovanför p-huset.. o sen gå ner till bilträffen.

Kom betydligt fler bilar än jag trodde.... kul att snacka
med så många idag.

Mina bilder kommer inom några dagar smile

Angående deras system i P-huset - ser inget krångel med det. smile
Senast redigerat av Andreas79 (6 februari 2010)

217 Inlägg
Bilmekaniker
805 Inlägg
7 februari 2010
nej tack inte entre igen, sämsta skitet enligt många. Tar en jävla tid att komma ut kasst parkeringssytem överhuvudtaget, sen är inte vinter träffar kul överhuvudtaget bara volvos där inget kul enformigt ...vi stack och körde på strippen ( oljehamnen ) runt 5 roligare där fast man frös arslet av sig.)
Senast redigerat av AnesN (7 februari 2010)

Hamster
817 Inlägg
7 februari 2010
Kan väl iofs hålla med om att det var skit att ta sig ut därifrån då man fick trängas med alla shoppare.
Vet inte hur dags butikerna stänger där inne men det är sånt man får räkna med i ett allmänt garage smile

Tror det är lite att man måste trycka en biljett för att överhuvudtaget komma in som folk anser att det är ett "korkat system". Då måste man ju betala avgift wink

Men som sagt, kul att träffa lite folk man inte sett/hört från sen i somras. Det var iaf därför jag kom dit.
Vi undrade iofs var alla lättklädda tjejer var som i Fast & Furious filmer roll
Senast redigerat av Keller (7 februari 2010)

4 418 Inlägg
7 februari 2010
AnesN skrev:
nej tack inte entre igen, sämsta skitet enligt många. Tar en jävla tid att komma ut kasst parkeringssytem överhuvudtaget, sen är inte vinter träffar kul överhuvudtaget bara volvos där inget kul enformigt ...vi stack och körde på strippen ( oljehamnen ) runt 5 roligare där fast man frös arslet av sig.)

Äh, ni skåningar är bortskämda wink
I Stockholm är det samma biljettsystem som i Entré i vart enda p-garage tongue

212 Inlägg
7 februari 2010
Jill skrev:
AnesN skrev:

jepp d kan jag intyga eftersom att jag var där över nyår! och nu älskar jag skåne! varför? jö för där hade de mage att kalla det varmgarage och ta 50kr! i timmen! till saken hör att det var 4 minusgrader i garaget! tongue knappt lurad?! wink aja e man en dum skåninng får man väl ta det antar jag... j*vla slussen garage! wink

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

4 418 Inlägg
7 februari 2010
JOCKE_ST skrev:
Jill skrev:
AnesN skrev:

jepp d kan jag intyga eftersom att jag var där över nyår! och nu älskar jag skåne! varför? jö för där hade de mage att kalla det varmgarage och ta 50kr! i timmen! till saken hör att det var 4 minusgrader i garaget! tongue knappt lurad?! wink aja e man en dum skåninng får man väl ta det antar jag... j*vla slussen garage! wink

Ja o vart var du igår då ?? tongue

Sök