3779
Sök

Får man göra så med en Rolls Royce?

69 Inlägg
19 maj 2006
Trådstartare
Inte så vackert! Iofs så är det bara vinyl men ändå!
http://www.geting.se/viewimage.php?image=DSC00108.JPG
här kommer en till!
http://www.geting.se/viewimage.php?image=DSC00107.JPG

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
19 maj 2006
stackars rolls...hade inte jag gjort iallafall

Allt för den där jävla hatten!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
19 maj 2006
Har folk inget folkvett? yikes
Så där gör man inte med en Rolls Royce yikes

69 Inlägg
19 maj 2006
Trådstartare
nä jag fick en smärre hjärnblödning när jag gick på stan och såg förödelsen!

sixten
252 Inlägg
19 maj 2006
stackars rolls, ägaren eller den som satte dit de borde skjutas...

Avstängd
257 Inlägg
19 maj 2006
hehe fräck reklamelare smile

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta

657 Inlägg
19 maj 2006
Spelar väll ingen roll, Rolls Royce är ju ändå så jävla fula, ja skulle inte vilja he en om ja så fick den, de vore väll för å sälja den å tjäna en hacka då... HAr aldrig förstått vad folk ser i de bilarna som skulle vara så märkvärdigt... Förutom prislappen då... Nä tack, hellre en fet jänkare då....

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

1 231 Inlägg
19 maj 2006
Ja mycket har man sett..

Mitt projekt: Evo III

107 Inlägg
19 maj 2006
ja skulle inte häller kunna tänka mig att ha en rolls royse men de skulle va ganska kolt att sätta på typ 20" kromfälgar  big_smile

mer bas en gas :)

SSS -12
3 217 Inlägg
19 maj 2006
Nog för att det är en brittisk konservburk, men surströmming? Det är väl lite att överdriva!

Tycker verkligen att man inte ska sätta en massa klisterlappar (dekaler och stuff) och skit på sin bil... indirekt vandalisering!

Hur hade det känts om du hade vaknat och någon hade tatuerat in surströmming i pannan på dig, va, va, va, VAAA??

Skämt å sido... Vissa kan, vissa bör låta bli!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

279 Inlägg
19 maj 2006
nä, så där gör man f-n inte;)

two lies don´t cancel each other out

King Of The Road
154 Inlägg
19 maj 2006
den där rollsen är hemsk...sett den 2 ggr ..på e4:an innan övik ...och på åhlensgaraget i övik

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!

209 Inlägg
19 maj 2006
hadde det inte vart billigare å köpt en skåpbil å satt de där på??

tekniker
88 Inlägg
19 maj 2006
MEN MEN SNÄLLE jÖSSES, Här hav vi en hel community som till stora delar handlar om hur Ni stylar era 50-2000000,oo kronors bilar och så blir det sånt gnäll över en skabbig RR sedan 1972. En bil som vem som helst kan shoppa på e-bay UK för ca 20-50000,oo skr. Hade det varit en ny hade förstått ert gnäll. Men inte en gammal buske som garanterat hade ett smått helsike att passera SBP förra gången.
Gapskrattar.
By the way, reklamen kanske gör att ägaren får råd att lacka om bilen på allvar, något som kostar betydligt mera än vad bilen e värd.

8 156 Inlägg
19 maj 2006
Ni som undrar varför man vill ha en Rolls Royce har nog aldrig åkt i en.
Det handlar om komfort. Dom är tysta och mjuka. That's it. Man köper inte en RR för utseendet eller för att gasa ifrån någon vid rödljusen.
Fast det vore förstås lite mäktigt med en lättad och värstingtrimmad gammal RR med 500 hästar under huven eller något... wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

SSS -12
3 217 Inlägg
20 maj 2006
Master-J skrev:
MEN MEN SNÄLLE jÖSSES, Här hav vi en hel community som till stora delar handlar om hur Ni stylar era 50-2000000,oo kronors bilar och så blir det sånt gnäll över en skabbig RR sedan 1972. En bil som vem som helst kan shoppa på e-bay UK för ca 20-50000,oo skr. Hade det varit en ny hade förstått ert gnäll. Men inte en gammal buske som garanterat hade ett smått helsike att passera SBP förra gången.
Gapskrattar.
By the way, reklamen kanske gör att ägaren får råd att lacka om bilen på allvar, något som kostar betydligt mera än vad bilen e värd.

Nu handlar det inte om något man kan köpa för 20000 kr på Ebay... Utan det handlar om en Rolls-Royce, detta märket har varit kult och prestige i många år och kommer inte sluta med det heller! Grejen är att man inte kladdar ner en bil som bär på ett "kulturarv" (dock inte tillhörande Sverige, men whatever). Dessa bilarna ska användas med stil, de ska köras med stil och man ska glida tillsammans med bilen... Inte skämma ut den!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

House/Trance diggare
287 Inlägg
20 maj 2006
Fuckface skrev:
Master-J skrev:
Gapskrattar.

Nu handlar det inte om något man kan köpa för 20000 kr på Ebay... Utan det handlar om en Rolls-Royce, detta märket har varit kult och prestige i många år och kommer inte sluta med det heller! Grejen är att man inte kladdar ner en bil som bär på ett "kulturarv" (dock inte tillhörande Sverige, men whatever). Dessa bilarna ska användas med stil, de ska köras med stil och man ska glida tillsammans med bilen... Inte skämma ut den!

Mycket bra sagt! Man gör helt enkelt inte så mot en sån typ av bil wink

608 Inlägg
20 maj 2006
åh fyfan! yikes  sån typ av reklam skall sitta på nån skåpbil inte på en rolls royce! mad

old volkswagens never die,they just get lower:D

tekniker
88 Inlägg
20 maj 2006
Appropå, John Lennon beställde en NY Rolls Royce Phantom (dyrast av alla på sin tid). Självklart stylad av "pimp my ride" eller var det Andy Warhol. Så styling e gammalt!!!

http://www.telegraph.co.uk/motoring/gra … olls22.jpg

Sök