madmax81 skrev:
Ja som sagt det är privat mark och det är markägaren i samförstånd med oss i klubben som har föreslagit detta för oss som en åtgärd pga av förstörelsen.
Med tanke på att du adii, frågade den frågan du gjorde så är svaret redan sagt där tror jag tyvärr, vi anordnar absolut inga blackrace, har aldrig gjort och kommer nog aldrig att göra det heller ute hos oss utan som sagt enda anledningen till att det blir lås o bom är p.g.a av förstörelse.
O varför folk ska åka ut till bredshult en kväll mitt i veckan istället för att åka till kalmar dagstid.
Svaret på den frågan överlåter jag till dom som alltid va där ute förr, varje torsdag och hade det ruskigt trevligt, där det gasades o pratades o ja en del drack med men framförallt hade vi det jävligt trevligt.
Det enda som jag personligen tycker är sjukt tradigt e att i det här fallet försökte jag mest få två städer som är sjukt motorintresserade att kanske gå samman o göra något stort som kanske skulle kunna dra hit en hel del bilar o fordon, för man lär sig alltid av varandra och man behöver ha olika tankesätt o tankegångar när det gäller såna här saker.
Det som vi kan bidra med i ett sånt fall är att vi har en motorkåk, där vi skulle anordna npgot på kvällen och vi har ett område där dels vi inte stör någon men dels där det finns plats att både köra "superstage"/"konbana" men även rakt fram, va mest det jag tänkte.
Och slänger vi våra påsar ihop i detta kanske vi får folk så att det räcker.
Bara en tanke.