har du nån hemsida, så man kolla om man hittar nått kul
Nja googlade man på gcp så fick man upp www.gcp.se men de verkar bara ha till ännu äldre bilar där. Är det något som intresserar mig så brukar jag fråga på volvo om det finns kvar. Mer och mer brukar komma från gcp som köper upp volvos reservdelslager till äldre bilar. Annars så får man bara svaret att det utgått.
kk.. jag har en roligt och kanske unik sak ligger hemma.. dock som inte är monterad.. det är en rengsensor som dom slängde tygligen på ramdom volvo bilar ifrån gbg.. kolla min sida ;D
Vart har du fått tag i det klistermärket? Sånt måste man ju ha:)!!
Klubbshop ansvarige i Nordic R som tänkte trycka upp till sin vinterbil och frågade om fler var intresserade. Då passade jag på. Men dekaltrim.se eller liknande firmor borde ju kunna fixa en sån åt dig annars
Som ni kanske märker så går det inte jättefort, jag gör lite när jag har lust helt enkelt men idag blev det ett ryck. Julpyssel är visst aktuellt idag men jag flydde till garaget istället
Projekt rti fortsätter med underkategori få ut instrument bräda. Varför sätta skruvar här ute? jag bara undrar..
Vilket gjorde att man tog sig en närmare titt på torkarna, nya eller måla?
Har inte dessa bilar kupefilter? Min v70 -00a har..
Nu ska du inte vara sur för att du körde fast och fick be mig om dyrbara tips Putte Var hade du annars velat ha bultarna? Torkardiket är ett riktigt bra ställe, går ju snabbt att lossa det