2875
Sök

Bmw m20b20, MS sprut v2.2 + Holset modell STOR

80 Inlägg
1 november 2010
Trådstartare
Tjena,så att jag köpt på mig en E28 med Ms sprut och stor Holset snurra...så frågan kommer MS:et lira med 6:a ny på det där med eftermarknadsprut!..så lite hjälp hade funkat prima hehe cool

8 254 Inlägg
1 november 2010
Ja, MS funkar på 6-cylindriga motorer så länge det är rätt inkopplat och inställt och mappat.

80 Inlägg
1 november 2010
Trådstartare
Marlboroman skrev:
Ja, MS funkar på 6-cylindriga motorer så länge det är rätt inkopplat och inställt och mappat.

Tackar..läst mig till det nu smile..en fråga till,går det att köra med halgivare eller man måste ha Trigger??

Forummoderator
10 576 Inlägg
1 november 2010
mr-cruzer skrev:
Marlboroman skrev:

Tackar..läst mig till det nu smile..en fråga till,går det att köra med halgivare eller man måste ha Trigger??

läs manualen, står tydligt där.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

80 Inlägg
1 november 2010
Trådstartare
torpis skrev:
mr-cruzer skrev:
Marlboroman skrev:

läs manualen, står tydligt där.

följde med löst i bilen jag köpte..så fick inte med manuall..

93 Inlägg
1 november 2010
Aga_Diff skrev:
www.megasquirt.se

http://www.megamanual.com/mtabcon.htm är det som gäller, på megasquirt.se finns bara det man inte vill veta.

80 Inlägg
1 november 2010
Trådstartare
oskar_j skrev:
Aga_Diff skrev:
www.megasquirt.se

http://www.megamanual.com/mtabcon.htm är det som gäller, på megasquirt.se finns bara det man inte vill veta.

såg nu har 25 pin..v2.2 "lasse" eller något sådant..det var ovanligt ...var hittar man kopplingschema till det ??..och fungerar me hallgivaren ?

Sök