OckeroVictor skrev:Folk från Gbg sammlas 07:50 på stigscenter. Vi rullar08:10 för att komma upp i tid och hinna göra klart bilarna:)
Blondizzz skrev:OckeroVictor skrev:Folk från Gbg sammlas 07:50 på stigscenter. Vi rullar08:10 för att komma upp i tid och hinna göra klart bilarna:)Syns då=)
OckeroVictor skrev:Blondizzz skrev:OckeroVictor skrev:Folk från Gbg sammlas 07:50 på stigscenter. Vi rullar08:10 för att komma upp i tid och hinna göra klart bilarna:)Syns då=)nej... vi syns fredag när du ska waxa o polera min bil ;P ???
danielbrorsson skrev:Ni som åker från Ggb, åker ni förbi Vårgårda då? Hade vart nice med en karavan till Dingle.... Någon sugen?
Blondizzz skrev:danielbrorsson skrev:Ni som åker från Ggb, åker ni förbi Vårgårda då? Hade vart nice med en karavan till Dingle.... Någon sugen?Ja åker från vårgårda ner till gbg.. bättre väg än till trollhättan så du får hänka på mig ner om du vill.
danielbrorsson skrev:Jag är på När drar vi från Vårgårda?Blondizzz skrev:danielbrorsson skrev:Ni som åker från Ggb, åker ni förbi Vårgårda då? Hade vart nice med en karavan till Dingle.... Någon sugen?Ja åker från vårgårda ner till gbg.. bättre väg än till trollhättan så du får hänka på mig ner om du vill.
Blondizzz skrev:danielbrorsson skrev:Jag är på När drar vi från Vårgårda?Blondizzz skrev:Ja åker från vårgårda ner till gbg.. bättre väg än till trollhättan så du får hänka på mig ner om du vill. Ska vi dra vid kvart i sju för säkerhets skull?
danielbrorsson skrev:Jag är på När drar vi från Vårgårda?Blondizzz skrev:Ja åker från vårgårda ner till gbg.. bättre väg än till trollhättan så du får hänka på mig ner om du vill.
Blondizzz skrev:Ja åker från vårgårda ner till gbg.. bättre väg än till trollhättan så du får hänka på mig ner om du vill.
danielbrorsson skrev:gött vet du några fler som åker från Vårgårda?
Hammar90 skrev:744_boy skrev:Hammar90 skrev:Tror det är någon sån där grej dom har i varje tidning när det är en stor gruppbild på massa bilar och folk om du vet vad jag menar aah okej typ när som står i en halvring med bilarna och kortet e oftast taget uppifrån vart e de då å närå? :pAaa exakt! de tror jag iaf där på kurödsindustri område där dom skriver teoriprov tror jag.. klockan 9 e de samling...
744_boy skrev:Hammar90 skrev:Tror det är någon sån där grej dom har i varje tidning när det är en stor gruppbild på massa bilar och folk om du vet vad jag menar aah okej typ när som står i en halvring med bilarna och kortet e oftast taget uppifrån vart e de då å närå? :p
Hammar90 skrev:Tror det är någon sån där grej dom har i varje tidning när det är en stor gruppbild på massa bilar och folk om du vet vad jag menar
744_boy skrev:Hammar90 skrev:744_boy skrev:aah okej typ när som står i en halvring med bilarna och kortet e oftast taget uppifrån vart e de då å närå? :pAaa exakt! de tror jag iaf där på kurödsindustri område där dom skriver teoriprov tror jag.. klockan 9 e de samling...okej nice ;D syns la därå
Hammar90 skrev:744_boy skrev:aah okej typ när som står i en halvring med bilarna och kortet e oftast taget uppifrån vart e de då å närå? :pAaa exakt! de tror jag iaf där på kurödsindustri område där dom skriver teoriprov tror jag.. klockan 9 e de samling...
744_boy skrev:aah okej typ när som står i en halvring med bilarna och kortet e oftast taget uppifrån vart e de då å närå? :p
blue shadow skrev:744_boy skrev:Hammar90 skrev:Aaa exakt! de tror jag iaf där på kurödsindustri område där dom skriver teoriprov tror jag.. klockan 9 e de samling...okej nice ;D syns la därå dom kommer till dingle oxå....
744_boy skrev:Hammar90 skrev:Aaa exakt! de tror jag iaf där på kurödsindustri område där dom skriver teoriprov tror jag.. klockan 9 e de samling...okej nice ;D syns la därå
Hammar90 skrev:Aaa exakt! de tror jag iaf där på kurödsindustri område där dom skriver teoriprov tror jag.. klockan 9 e de samling...
Hammar90 skrev:blue shadow skrev:744_boy skrev:okej nice ;D syns la därå dom kommer till dingle oxå....De gör jag med ! blir full gas t dingle måste man va där tidigt om man ska ställa ut ?
blue shadow skrev:744_boy skrev:okej nice ;D syns la därå dom kommer till dingle oxå....
744_boy skrev:okej nice ;D syns la därå