En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Får man fråga varför 4st 2.3? De är ju både sega och törstiga...
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Vår familj har varit något av en saab-familj, morbrorn hade en 99:a (tror jag, jag var väldigt liten då ) som han bytte in mot en 900S 2.0i -97 som morsan övertog när han hoppade i träfracken och hon har den fortfarande.
Innan ovan nämnda 900:a hade morsan en 9000CD -88 eller -89 som nu har stått här ute på gården och förfallit i ett antal år.
Min första egna bil var en 9000CD -89 som jag gav hela 1500kr för och körde i nått halvår eller mer, vad det nu var (tills det blev körförbud på den i januari i år iaf) är avställd nu och har funderat på att sälja den vidare för samma peng jag gav för den (tänkte se om man kunde bli av med morsans gamla 9000 samtidigt, två flugor i en smäll )
Och sen min andra bil kan man se här till vänster
(<-- ditåt )
Så vi har haft ett par iaf och jag e ju knappt 21 år gammal (fyller på lucia tvi faen) så om min nuvarande skulle lämna in nån gång i framtiden så har jag ju gott om tid på mig att köpa ett par saabar till
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P