audi-fjar skrev:och även samma sak med alla som har en impreza gt / wrx
CarpeDiem skrev:Kul att intresset för träffen är riktigt stort
940RDALLE skrev:hoppas MOM nrkpg överträffar Mom lkpg i år
OttozZon skrev:det gör de alltid 940RDALLE skrev:hoppas MOM nrkpg överträffar Mom lkpg i år
LillMait skrev:CarpeDiem skrev:Kul att intresset för träffen är riktigt stort jopp förra året var dem ju bara tvungna att spärra av infarten till Bauhaus pga total stopp på E4an haha
CarpeDiem skrev:LillMait skrev:CarpeDiem skrev:Kul att intresset för träffen är riktigt stort jopp förra året var dem ju bara tvungna att spärra av infarten till Bauhaus pga total stopp på E4an hahaDet är riktigt illa
940RDALLE skrev:njaaa! förra året van lkpg i mitt tycke
Caylon skrev:940RDALLE skrev:njaaa! förra året van lkpg i mitt tycke Förståeligt, med tanke på vad du kör
TurboTias skrev:Caylon skrev:940RDALLE skrev:njaaa! förra året van lkpg i mitt tycke Förståeligt, med tanke på vad du kör HAHAHA!! Calle, du gjorde min dag! Halva april har snart gått föresten.. Börjar närma sig
DaWern skrev:TurboTias skrev:Caylon skrev:Förståeligt, med tanke på vad du kör HAHAHA!! Calle, du gjorde min dag! Halva april har snart gått föresten.. Börjar närma sig HAHAHA +1 !
TurboTias skrev:Caylon skrev:Förståeligt, med tanke på vad du kör HAHAHA!! Calle, du gjorde min dag! Halva april har snart gått föresten.. Börjar närma sig
Caylon skrev:Förståeligt, med tanke på vad du kör