Yes! Ett antal lär bara dyka upp, då det är utskrivet på ett antal andra forum också.
Ja precis, det finns ju en hel del BMW folk i området så man tycker ju att vi borde bli ett gäng. Dock tror jag många är en smula bakis kl 11 söndag morgon tack vare Power meet!
Hehe, det visar sig nog! Har ju lagt upp tråden på ett gäng forum och de största BMW-forumen, så bli inte förvånad om de flesta som dyker upp inte är medlemmar här.
Tjena! Vi blir en karavan som kommer att rulla från Uppsala vid ca 10:00 och jag antar att det tar ungefär en timma för oss att komma ned till er, dvs vi är framme vid 11:00. Tänkte bara kolla om ni vill vänta in oss så att vi blir en ordentlig karavan?
Nu har M3an fått ny diff och låda så nu rullar den igen! Vi har ju sagt att vi ska rulla kl11 så ser inga problem i att kanske vänta någon minut på er?
Tjena! Vi blir en karavan som kommer att rulla från Uppsala vid ca 10:00 och jag antar att det tar ungefär en timma för oss att komma ned till er, dvs vi är framme vid 11:00. Tänkte bara kolla om ni vill vänta in oss så att vi blir en ordentlig karavan?
mvh Fredrik
Det ska nog som sagt inte vara några problem för er att hinna hit i tid men givetvis väntar vi in er om det skulle dyka upp något mindre hinder på er väg! Jag tycker vi satsar på att knäppa alla andra karavaner på näsan, eller hur gubbar
mvh Fredrik
Jag tycker vi satsar på att knäppa alla andra karavaner på näsan, eller hur gubbar
mvh Fredrik
Det ska nog som sagt inte vara några problem för er att hinna hit i tid men givetvis väntar vi in er om det skulle dyka upp något mindre hinder på er väg! Jag tycker vi satsar på att knäppa alla andra karavaner på näsan, eller hur gubbar