2988
Sök

Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!

Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!

Garaget Anhängare!
511 664 Visningar
Uppdaterades senast 14 november 2013
Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
13 februari 2012
Trådstartare
q7 skrev:
Jag laddade upp 2 klipp jag hade nu:)

fint, ska kika på dom efter jag sett filmen! pausade för att jag har ätit nått med mjölk i så nu ska jag in på toa! big_smilebig_smile

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

46 Inlägg
13 februari 2012
NoFantasy skrev:
q7 skrev:
Jag laddade upp 2 klipp jag hade nu:)

fint, ska kika på dom efter jag sett filmen! pausade för att jag har ätit nått med mjölk i så nu ska jag in på toa! big_smilebig_smile

haha tack för den infon:D

Haha ja man få  inte roligare än man gör sig:)
Ska ja kolla in dom:P
Senast redigerat av q7 (13 februari 2012)

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
14 februari 2012
Trådstartare
Fått växelådan på plats nu då, inte gjort så mycket mer. jo jag har köpt Okq8 utstpääda skitbensin också..  14.64litern jävla skämt de där!

Senare på kvällen så monterade vi in Xenon i min fars bil! blev ganska bra faktiskt! big_smile

elak och förbannad just nu, så tänker hålla mej borta från datorn! annars kommer jag säkert störa mej på nån och börja tjaffsaa!
Senast redigerat av NoFantasy (14 februari 2012)

Wärmland
943 Inlägg
14 februari 2012
NoFantasy skrev:
Fått växelådan på plats nu då, inte gjort så mycket mer. jo jag har köpt Okq8 utstpääda skitbensin också..  14.64litern jävla skämt de där!

Senare på kvällen så monterade vi in Xenon i min fars bil! blev ganska bra faktiskt! big_smile

elak och förbannad just nu, så tänker hålla mej borta från datorn! annars kommer jag säkert störa mej på nån och börja tjaffsaa!

Snuskigt dyrt med bensin... tankade i 17 liter idag.. svider i plånboken tongue

Ööööööööööööh.....

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
14 februari 2012
Trådstartare
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:

ja och endå så kommer du tänka tillbaka till 2012 och tänka ohh så billigt det var 14.64 rena inbrottet! när det är 2016 eller nått och man måste ta banklån innan man ens kan tänka tanken på att tanka! big_smile

Wärmland
943 Inlägg
14 februari 2012
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:

ja och endå så kommer du tänka tillbaka till 2012 och tänka ohh så billigt det var 14.64 rena inbrottet! när det är 2016 eller nått och man måste ta banklån innan man ens kan tänka tanken på att tanka! big_smile

Haha, ja de kommer ju bli så.. Kommer ihåg när jag tyckte att 13:- var extremt dyrt. Får sms-låna varje gång man ska tanka lol

Ööööööööööööh.....

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
14 februari 2012
Trådstartare
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:

Haha, ja de kommer ju bli så.. Kommer ihåg när jag tyckte att 13:- var extremt dyrt. Får sms-låna varje gång man ska tanka lol

jaaaaa sms-lån! det är ju de bästa som finns! för lånar man via sms får man det bra sen när man ska betala tillbaka hahaha! big_smile

Wärmland
943 Inlägg
14 februari 2012
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:

jaaaaa sms-lån! det är ju de bästa som finns! för lånar man via sms får man det bra sen när man ska betala tillbaka hahaha! big_smile

Jaa med en ränta på 300%.. och vips så blev bensinen ÄNNU dyrare yikes big_smile

Ööööööööööööh.....

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
14 februari 2012
Trådstartare
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:

Jaa med en ränta på 300%.. och vips så blev bensinen ÄNNU dyrare yikes big_smile

ja exakt, får börja köpa soppan svart! big_smile direkt från fabriken eller vart den nu är den kommer ifrån.. big_smile

Pim_Pim
14 februari 2012
Äh bensinpriset drabbar ingen fattig ! wink

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
14 februari 2012
Trådstartare
Pim_Pim skrev:

säger han med sms-lån! big_smile haha nedå! smile

Pim_Pim
14 februari 2012
NoFantasy skrev:
Pim_Pim skrev:

ja tänk dom som tar sms-lån hmm

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
14 februari 2012
Trådstartare
Pim_Pim skrev:
NoFantasy skrev:
Pim_Pim skrev:

ja tänk dom som tar sms-lån hmm

haha ja..  big_smile

4 179 Inlägg
14 februari 2012
Jga har lösningen:) Läste i ny teknik för några år sedan om en amerikansk uppfinning. En etanolmaskin för hemma bruk. Kostar 60000 att köpa och är stor som ett kylskåp ungefär. den producerar 100 liter i veckan och literpriset blir ungefär 2:50 smile  Problemet är bara att det räknas som hembränning i sverige så man får vara lite diskret med det....

4 179 Inlägg
14 februari 2012
Detta var inte riktigt det jag tänkte på men verkar tydligen som att det trots allt inte är olagligt att göra egen etanol:) http://www.nwt.se/article48360.ece

Här är maskinen jag pratade om:) 1:50 litern och stor som en diskmaskin:) http://www.aftonbladet.se/temamiljo/article2417948.ab

937 Inlägg
14 februari 2012
zemet skrev:
Detta var inte riktigt det jag tänkte på men verkar tydligen som att det trots allt inte är olagligt att göra egen etanol:) http://www.nwt.se/article48360.ece

Här är maskinen jag pratade om:) 1:50 litern och stor som en diskmaskin:) http://www.aftonbladet.se/temamiljo/article2417948.ab

det du la upp nu va minst sagt intressant nu vet jg vad jag ska roa mig med i helgen, bygga hembränningsapparat kan man både köra på gammle 745an glen och ha fredagkvällen räddad på samma gång!

4 179 Inlägg
14 februari 2012
Vet inte om man vågar dricka skiten men man kan ju ut och okynnes köra och svina iaf:-)

OVERBOOSTED
852 Inlägg
14 februari 2012
zemet skrev:

en sån ska ja ha big_smile hehe

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893

4 179 Inlägg
14 februari 2012
Verkar ju riktigt Nice tycker jag, får byta till större spridare och bränslechippa och sen är det klart tror jag:-)

19 Inlägg
14 februari 2012
Vilken tid du lagt ner på den, grymt kul att se!
btw; din bunny tailwhip bild som du la tidigare i tråden kan jag säga ed 99,999% att du inte sätter. Med tanke på att du har hela hojen för högt upp wink

Sök