Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
Fått växelådan på plats nu då, inte gjort så mycket mer. jo jag har köpt Okq8 utstpääda skitbensin också.. 14.64litern jävla skämt de där!
Senare på kvällen så monterade vi in Xenon i min fars bil! blev ganska bra faktiskt!
elak och förbannad just nu, så tänker hålla mej borta från datorn! annars kommer jag säkert störa mej på nån och börja tjaffsaa!
Snuskigt dyrt med bensin... tankade i 17 liter idag.. svider i plånboken
ja och endå så kommer du tänka tillbaka till 2012 och tänka ohh så billigt det var 14.64 rena inbrottet! när det är 2016 eller nått och man måste ta banklån innan man ens kan tänka tanken på att tanka!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Fått växelådan på plats nu då, inte gjort så mycket mer. jo jag har köpt Okq8 utstpääda skitbensin också.. 14.64litern jävla skämt de där!
Senare på kvällen så monterade vi in Xenon i min fars bil! blev ganska bra faktiskt!
elak och förbannad just nu, så tänker hålla mej borta från datorn! annars kommer jag säkert störa mej på nån och börja tjaffsaa!
ja och endå så kommer du tänka tillbaka till 2012 och tänka ohh så billigt det var 14.64 rena inbrottet! när det är 2016 eller nått och man måste ta banklån innan man ens kan tänka tanken på att tanka!
Haha, ja de kommer ju bli så.. Kommer ihåg när jag tyckte att 13:- var extremt dyrt. Får sms-låna varje gång man ska tanka
Haha, ja de kommer ju bli så.. Kommer ihåg när jag tyckte att 13:- var extremt dyrt. Får sms-låna varje gång man ska tanka
jaaaaa sms-lån! det är ju de bästa som finns! för lånar man via sms får man det bra sen när man ska betala tillbaka hahaha!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
jaaaaa sms-lån! det är ju de bästa som finns! för lånar man via sms får man det bra sen när man ska betala tillbaka hahaha!
Jaa med en ränta på 300%.. och vips så blev bensinen ÄNNU dyrare
Jga har lösningen:) Läste i ny teknik för några år sedan om en amerikansk uppfinning. En etanolmaskin för hemma bruk. Kostar 60000 att köpa och är stor som ett kylskåp ungefär. den producerar 100 liter i veckan och literpriset blir ungefär 2:50 Problemet är bara att det räknas som hembränning i sverige så man får vara lite diskret med det....
Detta var inte riktigt det jag tänkte på men verkar tydligen som att det trots allt inte är olagligt att göra egen etanol:) http://www.nwt.se/article48360.ece
Detta var inte riktigt det jag tänkte på men verkar tydligen som att det trots allt inte är olagligt att göra egen etanol:) http://www.nwt.se/article48360.ece
det du la upp nu va minst sagt intressant nu vet jg vad jag ska roa mig med i helgen, bygga hembränningsapparat kan man både köra på gammle 745an glen och ha fredagkvällen räddad på samma gång!
Vilken tid du lagt ner på den, grymt kul att se! btw; din bunny tailwhip bild som du la tidigare i tråden kan jag säga ed 99,999% att du inte sätter. Med tanke på att du har hela hojen för högt upp