Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
Ifall du vill ha en sprillans ny fräsch så kostar det 1300:-
Kanske inte ngt för en isbil men å andra sidan så är ju din en showisbil så kanske värt ändå:) Du slipper ju några(?) timmars slit och svärande över reservdelsrutan också:)
Ifall du vill ha en sprillans ny fräsch så kostar det 1300:-
Kanske inte ngt för en isbil men å andra sidan så är ju din en showisbil så kanske värt ändå:) Du slipper ju några(?) timmars slit och svärande över reservdelsrutan också:)
tar högst 10 minuter att skära ut den om man är 2 och rutan som sitter i är helt ny! men var snyggt med solskyddet som sitter på rutan du länkade!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
första turen med volvon nyss! gött jävla ljud äre! saknas bara en kvittrande turbo! Körde fast på planmark bara för det är så sophalt ute! har ju inte OTdubben på! körde med grusdäck, och det är inget att rekomendera om man säger så. filmade lite med blev inte nå bra eftersom det är ganska mörkt ute och har inga lysen på bilen
För o lägga så mycket tid på en 740, en isbil dessutom... då kan man ju bara vara gangsing... :-P Grymt jobb du lägger på bilen i alla fall! Får man se den där sladda runt rondellerna i Falun nån gång tro? ^^
För o lägga så mycket tid på en 740, en isbil dessutom... då kan man ju bara vara gangsing... :-P Grymt jobb du lägger på bilen i alla fall! Får man se den där sladda runt rondellerna i Falun nån gång tro? ^^
gangsin och gangsin! tror inte jag ska röra mej så långt bort utanför 70-skyltarna!
ja! är nästan så att jag kan lyfta den i bakskärmen, igår stog jag still och spann på planmark! var riktigt läskigt när det är kolsvart och det när som helst kan komma en stor jäkla lastmaskin som kör flis! inga försäkringar eller nånting! men då skulle dom fått sig ett fälgkors i rutan och en pulversläckare i röven!
ja! är nästan så att jag kan lyfta den i bakskärmen, igår stog jag still och spann på planmark! var riktigt läskigt när det är kolsvart och det när som helst kan komma en stor jäkla lastmaskin som kör flis! inga försäkringar eller nånting! men då skulle dom fått sig ett fälgkors i rutan och en pulversläckare i röven!
HAHAH okej du få lägga några sand säckar eller annat i skuffen