killercow skrev:
Har själv 2 barn var av den ena har haft andnings problem som liten. Var mycket åkande fram och tillbaks till sjukhus.
Skrev absolut på Namninsamlingen.
Kämpa på
Hoppas det blivit bättre med nu med andningen!
Tack för ditt stöd =]
vojma skrev:
Jag kan tänka mig vad ni går igenom.
När min son var 2 år drabbades han av en liknande, men behandlingsbar, sjukdom. Den heter SSSS och det står för Scalded Skin Syndrome-nånting. Huden släppte från kroppen vid beröring. Vi torkade hans tårar vilket medförde att han fick öppna köttsår under ögonen och på kinderna. I alla hudveck, armbågar, knän, ljumskar hade han också öppna sår. Dock så räckte det med några dagar på intensiven innan de hade kommit på vad det var och efter ca tio dagar var han hemma igen. Det tog ca två månader innan alla ärr hade läkt.
Ett bidrag kommer att sättas in till Hugo.
Det är också en sjukdom man inte ens hört talas om, men då har du en aning om hur vi har det varje dag.
Hur är det nu? Syns det tex på sommaren att vissa områden är ljusare än andra eller blev det som det aldrig hänt?
Tack för ditt bidrag!
careau skrev:
Tänker på er, hur mår Hugo?
Hugo är hyfsat oförändrad. Lite problem med maten igen, men hoppas det bara är tillfälligt.
Hans värden är okej dock lite högt CRP. Tror det beror på hostan han har fast ingen feber.
Infektionerna har hållit sig borta iom att det är kallare ute och bakterierna överlever inte som vid sommartid.
Annars så händer det rätt mycket. Media håller på och gräver en hel del. Expressen är väl dom som ska ha ett stort tack. Ja förutom alla er som hjälpt oss att sprida "#Rädda Hugo" utan er hade vi inte varit där vi är idag.
Dom håller på för fullt här i blekinge landsting och har olika möten hit och dit.
Vi hoppas vi får svar så snart som möjligt!
Det är även väldigt många föreningar/företag samt privatpersoner som har donerat till Hugo via Fundedbyme.
Nu till helgen kommer KHK det lokala hockeylaget att samla in pengar till Rädda Hugo. Det är deras
supportergäng Blackbugs som drar i detta. Verkligen jätteroligt.
Vi har även en grej på gång med en biltvätt som kommer vara "Hugos" under 24 timmar. Där allt kommer gå oavkortet till Rädda Hugo!
Jag återkommer med mer info så fort jag vet. Vi är iaf väldigt positiva och det kan bli en operation!