Äntligen är kompressorn inkopplad. Vi satte den i förrådet och sedan borrade ett hål genom väggen till garagate. Slipper ljudet och så tar den inte upp någon plats i garaget. Kommer bygga en ljudisolerande låda till den för att få ner ljudnivån lite. Lustigt nog så är denna tystare än den 1.5hk kompressorn som jag hade innan.
Ja känns så falskt att folk ska svara för vinna en tävling men gjort klart att i min tråd vill jag inte ha något BS utan kritik hehe
Dock min chans att få vara i Elmia istället för vara ute med BSF hehe Tror dock att dom chanserna har försvunnit då man har varit ärlig hehe
Vad är BSF?
Svenska bilstereoförbundet Dock fungerar det rätt dåligt så vi får se.
Ska jag in och tävla så måste jag lämna av min Sambo utanför tills hon får komma in när mässan öppnar tror det var 1.5h-2h förra året. Vilket jag tycker inte är okej när hon bygger nästan lika mycket som jag.
Ja känns så falskt att folk ska svara för vinna en tävling men gjort klart att i min tråd vill jag inte ha något BS utan kritik hehe
Dock min chans att få vara i Elmia istället för vara ute med BSF hehe Tror dock att dom chanserna har försvunnit då man har varit ärlig hehe
tycker mest att de e pinsamt då de e Bilstport som håller i gatbilar å dom ska anses vara företrädare för sveriges motornintresserade..
Jo dom ska ju vara det och ska det vara en tävling så ska det ju vara på lika villkor och vara seriöst. Inga falska hejarop eller gratisreklam för vissa trådar.