En garage kompis höll på med en såndär för några år sedan.
Det sitter smidda kolvar i den standard, så dom hänger med ett tag.
Du kanske klarar dig med original stakarna på
350hk, men jag råder dig att installera H-stakar i allafall,
för du kommer nog att varva den bra.
Original turbon får du byta till nåt annat. En Garrett Gt2860rs? Tyvärr sitter
Standard turbon ihop med grenröret på dessa, så du får
antingen svetsa ett själv hitta ett eftermarknads,
Kanske Ajdén?
http://ajden.se/ajden/grenror/index.htmIc:n kan du köpa hos Kl racing eller nåt, det duger
med en universal där. Min kompis köpte en mindre variant till sin calibra.
Det var inte så svårt heller att bygga rören till den där heller...
Toppen kan du åka med hårdare fjädrar i.
Åter igen kommer du att varva den....
Fjädrar finns lite över allt.
Det sitter både mapsensor och massemätare på den där
bilen.... DÄr blir jag osäker, men jag tror att min kompis
bytte till en annan mapsensor som tålde högre tryck.
Hoppas det hjälper dig en bit...