Grattis Måste vart på det berömda håret att den gick igenom utan SFRO. Egentligen skulle den ju ha gått genom SFRO med alla ändringar du gjort men vissa har tur.
Grattis Måste vart på det berömda håret att den gick igenom utan SFRO. Egentligen skulle den ju ha gått genom SFRO med alla ändringar du gjort men vissa har tur.
haha ja, han sa det. Men i stort sätt så är det ju bara motorbytet och styrningen ändrat. Resten fungerar som original fast ny "metall". + luften då, men det var det inga problem att få s10an reggad med heller.
Chevrolet S10 Bagged & Laying Frame
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|
haha ja, han sa det. Men i stort sätt så är det ju bara motorbytet och styrningen ändrat. Resten fungerar som original fast ny "metall". + luften då, men det var det inga problem att få s10an reggad med heller.
Är bakvagnen inte ändrad ? hade för mig det men följer massa trådar så minnet kanske minns fel.
Är bakvagnen inte ändrad ? hade för mig det men följer massa trådar så minnet kanske minns fel.
Jo den är ändrad men till lika sorts upphängning som var ett av alternativen original.
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|
haha tack de va snällt sagt ^^ inte färdig än uppdaterar i mellan åt om de är ok eller ska ja sl'nga upp när ja ä klar har råkat rita dit en ide inte säkert du gillar de men tyckte mig se den delen när ja satt å rita får se va du säger
haha tack de va snällt sagt ^^ inte färdig än uppdaterar i mellan åt om de är ok eller ska ja sl'nga upp när ja ä klar har råkat rita dit en ide inte säkert du gillar de men tyckte mig se den delen när ja satt å rita får se va du säger
Ingen fara, det är bara att slänga upp den
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|
Ser riktigt bra ut är tyvärr ingen fan av såna där huvar och färgvalet har nog blivit spikad. Hade vart skönt med blått så vi sluppit klä om inredningen
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|
En sådan mellan ljus blå snarlik den orginal blå med lite mer ljup hade passat den klockrent sen vet ja inte om de syns men deförsta vecket underifrån de som även går runt hjulhusen har ja ämnat att vara vitt som ett trevligt bryt mot de blåa men som sagt mina idér bara kul om man kan hjälpa till lite ^^