har varit lite action på sistone men nu blir det nog mer! Eftersom ea82-motorn jag satte i bilen ändå aldrig startade så lyfte jag ur den i fredags för att åtgärda trängselproblemet för bromscylindern. Nu är det problemet ur världen så imorn bär det av mot jämtland för att hämta en reservdelsbil med 2 fungerande motorer, dessutom insprutare! Så bilder kommer inom kort
jag lackade bilen i garaget för två år sen så därför blev det inte världens glansigaste lack. Kanske skulle bli bättre om man vaxar den Jag tänker spärra den på fyrhjulsdriftläget vilket blir bakhjulsdrift men ja vi får se vad besiktningen säger om det :p den har ju trots allt varit framhjulsdriven också Reservhjulet är väl 80-talets airbag
jag lackade bilen i garaget för två år sen så därför blev det inte världens glansigaste lack. Kanske skulle bli bättre om man vaxar den Jag tänker spärra den på fyrhjulsdriftläget vilket blir bakhjulsdrift men ja vi får se vad besiktningen säger om det :p den har ju trots allt varit framhjulsdriven också Reservhjulet är väl 80-talets airbag
Okej, för jag lackade min bil själv. Den har dock inte fått klarlack än^^ Så den är matt. Undrade mest hur du gjort.
Om du spärrar den på fyrhjulsdrift. Kommer inte mittdiffen bugga? eller man kanske inte har ens sån?
Om du har läst tråden så har vi diskuterat mittdiffen men återigen så NEJ de här bilarna har ingen mittdiff, svänger du på fyrhjulsdrift så turas däcken om att spinna lite så man lämnar lakritsar Och om du har sett att tråden heter "RWD BRAT" så förstår du att den är bakhjulsdriven. Men jag kanske förvirrade dig då jag sa att jag ska spärra den på fyrhjulsdriften, jag menade spärra växellådan i fyrhjulsdriftläge vilket nu innebär bakhjulsdrift!