hej jag har en audi a4 från 95 airbaglampan lyser förlänge o har därför fått nedslag på besiktningen någon som har något förslag på vad som kan vara fel? tack på förhand
Lyser förlänge? Slocknar den inte eller gör den det? Hur länge lyser lampan?
den lyser i ungefär två till tre minuter har inte riktigt agit tid men kan tänka mig något sådant sedan slocknar den helt och börjar lysa igen när man tagit ur nyckeln o sätter i den igen o startar bilen sen stängs den av samma tid varje gång
Lyser förlänge? Slocknar den inte eller gör den det? Hur länge lyser lampan?
den lyser i ungefär två till tre minuter har inte riktigt agit tid men kan tänka mig något sådant sedan slocknar den helt och börjar lysa igen när man tagit ur nyckeln o sätter i den igen o startar bilen sen stängs den av samma tid varje gång
Tror att nån verkar ha "tjuvkopplat" till någon annan strömkälla (Lampa) för att inte få nedslag på bes., då jag antar att den lyst konstant tidigare.
Det är vad jag tror iallafall!
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
ja den ska inte visa att den har fel på det sättet iallfall, ska enligt autodata slockna efter nån sek om den fungerar och lysa konstant om den är trasig
Tror att nån verkar ha "tjuvkopplat" till någon annan strömkälla (Lampa) för att inte få nedslag på bes., då jag antar att den lyst konstant tidigare.
Det är vad jag tror iallafall!
vi har bytt instrumentpanel för inte så länge sedan men det var samma fenomen på den gamla hur menar du ungefär som o koppla den via oljetryckslampan eller då ?
ja den ska inte visa att den har fel på det sättet iallfall, ska enligt autodata slockna efter nån sek om den fungerar och lysa konstant om den är trasig
jo precis men hur kan man kolla det ska man koppla in obduttaget o felsöka då ? eller kan man kolla det på något annat sätt genom att mäta eller så ?