Kul initiativ!! Gränsfall till lite långt, men kanske kommer
Kul om det kommer en till e28 Kunde inte köra förra gången har problem med bromsarna men håller på för fulla muggar så det ska gå vägen till kommande gång!
Går nog lika bra med Industrivägen 2. Fagersta. ligger på Fårbos industriområde mitt i en 4 vägskorsning brevid SAMHALL så går inte att missa när man svänger av från riksväg 68.
Är ca ett 10 tal som jag tror kommer iallafall hoppas verkligen det kommer några till Ska bli soligt har i bestämt så bara mekka ihop allt ni har & kom & kör järnet! vi kommer fota & filma det mesta.
Jag kommer också...Ska bara se om min bil blir klar...Annars får jag komma med 850in
Vad ska du köra med?
Ja du om jag får pengar över efter lönen kommer jag ut med min nya lekbil. Annars blir det med 850in med då ska jag inte köra då kommer jag som publik. Jag säger till Johan när jag vet vad jag kommer med för bil
Och ska du ut med din 245a? Kommer bli kul att få se den igen det va längesen, du måste bjuda på en åktur där uppe då.
BTW: är det några regler så som, helteckande kläder och hjälm och sånt eller?
Jag kommer också...Ska bara se om min bil blir klar...Annars får jag komma med 850in
Vad ska du köra med?
Ja du om jag får pengar över efter lönen kommer jag ut med min nya lekbil. Annars blir det med 850in med då ska jag inte köra då kommer jag som publik. Jag säger till Johan när jag vet vad jag kommer med för bil
Och ska du ut med din 245a? Kommer bli kul att få se den igen det va längesen, du måste bjuda på en åktur där uppe då.
Helt valfritt med kläder, hjälm osv. man kör endast en åt gången så vill man vara lite "seriösare" så kör med hjälm & handskar/kläder men inget måste om du inte vill
Helt valfritt med kläder, hjälm osv. man kör endast en åt gången så vill man vara lite "seriösare" så kör med hjälm & handskar/kläder men inget måste om du inte vill
Förresten...kostar det för publiken också eller bara för dom som ska köra??
Kostar 250:- för varje bil. besökare osv kommer stå utanför stängslet och kolla vilket är gratis. så även om du kör själv eller om ni är 3 som delar på en bil kostar det bara 250:- ändå