2486
Sök

"Ungdomarna spelade fotboll med igelkottar". Nu j*vlar!

892 Inlägg
28 september 2006
Trådstartare
Måste få skriva av mig lite!

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 40,00.html

Vart i hela h-vete är världen på väg!? Blir så jävla förbannad när jag läser sån här skit! Får god lust att använda kidsen som fotbollar. Varför i hela friden gör någon nått sånt här? För att vara cool eller vad!? Visst de som gör det måste vara rejält sjuka men då borde de snarare sitta inspärrade bakom dörrar och tvångströjor! mad

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Yrkesförare
1 073 Inlägg
28 september 2006
Säger bara: Inför skottpengar på sånna!!

kompis
14 Inlägg
28 september 2006
helt hjärndöda snorungar...

524 Inlägg
28 september 2006
Hahaha

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
28 september 2006
vilka jävla idioter de finns!

Allt för den där jävla hatten!

TVT Member
377 Inlägg
28 september 2006
Det där är ju som sagt bara sjukt... kan ju inte finnas nån som helst Jä**a "status" i att plåga små hjälplösa djur... skulle man sett några som gjort nått liknande skulle ja fan sparkat på dom.. förstår inte riktigt vad som snurrar i huvudet på vissa....
Senast redigerat av _JoCCeV (28 september 2006)

SSS -12
3 217 Inlägg
28 september 2006
För helvete... Har inte fotbollen kommit upp dit än?

Tro fan att de inte har något ordentligt fotbollslag i högre serier!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

194 Inlägg
28 september 2006
Det är så man blir illamående! Hur kan de ens komma på en sådan tanke? Jag menar, hur normalt är det att spetsa levande djur på pålar, och sedan flå dem levande..? Åh fy fan...detta är...usch....jag vill inte ens tänka på det...

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

501 Inlägg
28 september 2006
Va fan har dom i skallen?! HUr fna kan man göra nått sånt... Spec, på en igelkott, Dom är ju små och oskyldiga..  Så varför i helvete hålla på och plåga dom..  Finns mycket idioter i denna värld..
Senast redigerat av Wee (28 september 2006)

OBS: Ironi

kontorsråtta
231 Inlägg
28 september 2006
stryk ska dom ha! inför aga i skolorna igen så att liknande slynglar får lite vett inbankat i skallen.
tycker att det är stor brist på respekt generellt sett bland dagens ungdomar.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
28 september 2006
idioter!

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
28 september 2006
helt jäfla sjukt.
säger så här om jag hade sett ngn göra så,Så hade jag fan slått av dom smalbenen..
Är det ngt jag hatar är när ngn ger sej på värnlösa,speciellt djur som inte kan försvara sej.

Diesel is the blood of satan.

8 156 Inlägg
28 september 2006
Det blir vanligare och vanligare. Det hände här i Lkpg för några månader sen.
Fast då spetsade dom igelkottarna med pinnar...

Skulle jag se någon göra så mot ett djur så skulle jag använda mig av metoden öga för öga, tand för tand. (Ok, jag skulle nog inte döda någon, men jag skulle mycket väl kunna invalidisera någon...)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

4 571 Inlägg
28 september 2006
Visst är det tråkigt att sådant fortfarande händer.

Men ta det lite lungt med vad ni skriver tack!

Miklen
28 september 2006
Phaetoon skrev:

Skulle jag se någon göra så mot ett djur så skulle jag använda mig av metoden öga för öga, tand för tand. (Ok, jag skulle nog inte döda någon, men jag skulle mycket väl kunna invalidisera någon...)

Dom spettade denna gången enlit va ja läste oxå.. Fattar inte hur människor kan va så jävla tappade.. Tycker dom kan se sig på lejon eller krokodiler eller nåt i deras own size.. då kanske dom lär sig..

Scania, javisst.
237 Inlägg
28 september 2006
Alltså fyfan, man blir illamående. stackars hjälplösa djurl.

Fartdåre
286 Inlägg
28 september 2006
Inte fan blev man gladare av att läsa den här nyheten direkt efter den med fotbollen:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 35,00.html

Var e vi påväg, helt seriöst nu?

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
28 september 2006
Phaetoon skrev:

*OT* eller enligt Herman Hedning - Huvud för öga, hand för tand.. =I:>) Hehehe.

1 163 Inlägg
34 Inlägg
28 september 2006
Bara att spela fotboll me snorungarna som gjorde de. Hade gärna deltagit !!!!
2 Års fängelse är ett bra straff !!!!

Sök