S40 T4 - Styling Och Ljud - Bilen är tillbaka efter lack och plockas ihop!
Hallå där! Detta är min första projekt tråd och mitt första bygge! Det började med att jag åkte till Jönköping i slutet av Februari i år och inhandlade bilen, blev en liten roadtrip på sammanlagt 80mil. Bilen var i sisådär skick,... Visa mer
Har inte mycket att tycka till om inredning, är inte direkt största intresset haha Ser framemot när det blir mer prestanda och utvändig styling, keep going
Ja då va framdörrarna också färdigplastade.. trodde jag ja
Märkte att dörrarna inte gick att stänga, varför ? därför att båda dörrarna tar i instrumentpanelen
Om man kollar på hur dörrsidorna är byggda original så är dom väldigt anpassade till instrument panelen så det gällde att komma på en lösning, men glad är jag att vi provade hänga på dom innan vi började spackla osv iaf! ^^
Det är alltså såhär det ser ut när man försöker stänga, men jag tror jag kommit på en lösning som kan funka, vi får se
Riktigt kul att följa, en sak som jag tycker e lite snyggare, ä dom nya regnskyltarna dom äldre ser så tråkiga ut förstör lite nästan, kolla gärna in mitt projekt o lycka till!
Riktigt kul att följa, en sak som jag tycker e lite snyggare, ä dom nya regnskyltarna dom äldre ser så tråkiga ut förstör lite nästan, kolla gärna in mitt projekt o lycka till!
Får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen! Ska knäppa lite bilder ikväll så slänger jag upp dom imorgon så får ni se hur vi ligger till! Börjar bli lite tajt till Elmia känns det som