Sen var jag även på biltema och köpte på mig, adapter till nya filtret. Xeon look lampor. Spolarvätska och ett rör som ska ersätta min bakre ljuddämpare! sen även ett litet ändrör så det inte ser för jävligt ut.
sen nya öppna filtret! Jag personligen blev sjukt nöjd med ljudet, låter nice när man varvar och sen när man drar på så är ljudet helt annorlunda. Sen har inga lampor börjat lysa och det är ju alltid skönt!
Jo de blir stor skillnad när man köper sådana xenon-fyllda halogenlampor som är blåaktiga, det blir ett piggt sken, inte lika trött som original-gula...
Nu vill jag att ni hjälper mig, jag vill ha tips på trim som ger några hästkrafter! Men vill inte höra ett ord om att köpa en annan bil eller att motorn inte är värd att trimma eller så! Spelar ingen roll om det ger 1 hk eller 10000 hk, alla era ideer är välkomna
Tjena folket! Ni som är inne här och läser, kan inte ni gå och trycka vad ni tycker om min bil så att jag kan få tillräckligt många ratings så det blir i stjärnor? Om ni tycker det är en 1 så tryck det vill bara få ett snitt.