Så.. Då har pärlan varit på sin 1:a utställning i år och det började grymt bra.. 1:a bästa svensk Bästa motorrum och mest chockerande var att bilen vann peoples choice.. skillde 2 röster mellan mig och tvåa:n (Lukas Kooz)
Så hem åkte man med tre första priser och stoltheten på topp...
Känslan går inte att beskriva.. Så lycklig,,glad.. ja hittar inte ord. Tack ännu en gång Hannu och Daniel... utan er hade det aldrig gått..
Nu är den är offentlig kommer bilder på den snart ..
Hörs.
Det förtjänar du/ni efter allt hårt slit ni har handskats med, grattis!
Så.. Då har pärlan varit på sin 1:a utställning i år och det började grymt bra.. 1:a bästa svensk Bästa motorrum och mest chockerande var att bilen vann peoples choice.. skillde 2 röster mellan mig och tvåa:n (Lukas Kooz)
Så hem åkte man med tre första priser och stoltheten på topp...
Känslan går inte att beskriva.. Så lycklig,,glad.. ja hittar inte ord. Tack ännu en gång Hannu och Daniel... utan er hade det aldrig gått..
Nu är den är offentlig kommer bilder på den snart ..
Hörs.
Det förtjänar du/ni efter allt hårt slit ni har handskats med, grattis!
Ok.. som jag har lovat er kommer det bilder på lacken nu... det är väldigt svårt att få med lacken på bild.. asså den gör sig bättre live Men jag gör mitt bästa
Tråden fortsätter då det ska göras mera på bilen.. Har redan börjat idag..
bygget av Sparco stolarna i bak..
RESULTATET
En varm turbo
Så här är resultatet av lacken
Gårdagens utställning Midnight meet 2013
Så ser han ut.. Hoppas ni fortsätter att följa tråden... uppdaterar så fort jag hinner Tack för allt
Grattis till en snuskigt snygg bil!!!! gillar färgen skarpt!!! motorutrymmet e riktigt nice det med. Enda jag skulle vilja ändra är att du byter staget mot ett volvo original.
Grattis till en snuskigt snygg bil!!!! gillar färgen skarpt!!! motorutrymmet e riktigt nice det med. Enda jag skulle vilja ändra är att du byter staget mot ett volvo original.
Tack Nej finns inte en chans till att byta till orginal Nöjd med det jag har Men tack på tipset