började med att ta bort dom gamla stagen, satt för jävligt
men sen till slut så gick det:D sen blev det body och på med dom nya stagen:)
så såg den som kom ut hel
tyvärr blev det inte samma sak på andra sidan:/ där gick den av:/
maxat camber:D
syns inte så mycket på bilden, men blev rätt mycket i verkligheten
så såg andra sidan ut, efter en del jobb:/ men det är väl det man får räkna med.
så fick sätta i den här igen, ligger lite löst när jag satte dit den men när jag sänkte den så pressas och låser lite, men inte bra å ha det så, bilen ska ju bärgas hem. sen blir det att fixa detta så fort som möjligt, måste ha gas svetts. åker ju inte ut så på vägen
syns lite på bild men i verkligheten kan man se det från sidan
blev ca: 1 cm lägre runt om;)
jag lade body i fram med, men satte inte dit camber, för jag ska byta till en justerbar camber arm, sen sätta på dom bitarna jag köpte. På den
här är det klart med däcken;D
sista då, lägger tectyl i dörrarna, och vid skärmarna i bak fast inifrån då,huven,back luckan
så då var det klart hos Skövde billackering, total arbetstid 304 timmars jobb med rostlagning och karossen enbart. då är det med räknat 64 timmar från föra året. jag gjorde allt grund arbete själv, av ytlig erfarenhet, lackningen gjordes av en lackerare på jobbet. kostnad av material och rostlagning om jag skulle lämnat inte det+ att jag fick allt gratis på skövde billackering. ca: 50 tusen nerlagt på bilen. Vad som återstår på utsidan är: nya bak och framlampor, ny vinge, nya justerbara länkarmar i bak för mer camber, och camber armar i fram, coilovers, sen fetare fälgar med stretch. sen är det klart:) ca: 13-15 tusen kvar på utsidan, köper allt på ebay billigt å bra. sen är det inredning och dämpa bilen+ ljud bygge. ska jobba i sommar så
längtar som fan å få fortsätta med bilen:D
äntligen klart för bärgning hem:D