A3 1,8tsq - Lindat kabelhärva och tagit bort el som jag inte behöver.
Slänger upp ett långtidsprojekt på Audin! Målet är 500+ whp. de flesta säger att jag är dum som gör det men ska bevisa att det går :) Blivande banbil eller något :)
Tjenare, diggar veklingen din nya front! Du skrev att du fick tag på den hos någon Robert på Nordicaudi? Har du möjlighet att pm'a hans användarnamn så jag kan komma i kontakt med honom? Vill ju att min S3 ska bli lika snygg som din a3!
Lycka till med lådan /JS
tackar så mycket. tyckte oxå att fronten gjorde mycket om du vill veta vart man kan köpa den så är det från sportstolen.se http://sportstolen.se/stotfangare-audi- … p-777.html här har du länken annars heter han Robert1 på NA
Hejsan alla som är kvar (om det är någon kvar hehehe )
Först och främst måste jag be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på ett år ungefär.
Det har inte hänt så mycket med bilen sen jag slutade uppdatera.
varför jag sluta var att jag blev av med jobbet och fick riktig taskig ekonomi. har inte kunnat köp något roligt alls och jag tappa helt enkelt intresset för att ens göra något med bilen eller motorn jag har på sidan om. Bilen har strulat rätt mycket oxå.
men visst lite har hänt sen dess.
- Fått nytt jobb - Har lackat om fälgarna så det är en schyst ny färg - Monterat sportstol - Monterat 3 tum från cat med 4,5 tums japs (köpte 3 downpipe. men det blev fel :@ kommer snart nytt köp) - Portat lite på toppen - rivit ur mattan ur bilen - på börjat montera FMIC - Monterat snabblås till fronten. - Monterat Powerflex i Länkarmsbussningarna fram. - Fick hjälp av arbetskamraterna och polera och vaxa. (lat snubbe)
Har lite bilder på telen. Kommer lägga in alla så fort jag får tid hehhe
Ska vara i garaget imorgon och bytta abs givare vänster bak och försöka hitta n75 ventilen (laddtrycksreglering). försöka dra kablarna lite snyggare i motorrummet
Från 2.0TFSi quattro (200Hk skrämd till 245Hk) till 3.2L VR6 quattro (250Hk sugmotor), självklart fortfarande A3 Du får in och glutta i projekttråden, hellack och en hel del med inredningen nu i förstahand som ordnas
2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
Från 2.0TFSi quattro (200Hk skrämd till 245Hk) till 3.2L VR6 quattro (250Hk sugmotor), självklart fortfarande A3 Du får in och glutta i projekttråden, hellack och en hel del med inredningen nu i förstahand som ordnas
Får ta och göra det hehe det är bra, är sugen på att köpa en nyare a3 som brukis hehe
Glömde skriva en grej som har hänt under året det är att jag köpte en delphi felsöknings program så nu jäklar kan man göra i stort sätt allt en verkstad kan göra
Här kommer massvis med bilder från vad som har hänt medans jag har ej varit aktiv här låter bilderna prata mest
Hämta ut mina nya fälger från lacken Riktigt gula blev dem :d aldrig mer en omröstning på facebook vilken färg man ska ha
japs inköpt 3"in och 4,5" ut
krängt på däcken (riktigt dåliga däck 2mm runt om ska räcka en hel sommar )
hade en dekal över så slängde på den där #BeacuseFastcar
kommer massa bilder från när jag rev ut mattan ur bilen Jävla jobb alltså en hel komplett matta inte delad :@
köpte 3" downpipe. men fick till en fwd ist för en quattro (ej returrätt) så nu ligger den i källaren och skräpar.
åkte upp till tjejens föräldrar. så man passa på att ta lite bilder.
kommer lite bilder nu från portningen. har inte hur det såg ut från början i insugskanalerna. men om jag säger så här att det som för jävligt ut så fattar ni (portningen är ej klar) aja nu får det räcka med portnings bilder. kanske blev lite många
monterat sportstol.
i med det här när man har fixat något stag bak
bilder från när jag montera huvlås i fronten (hahha låter konstigt) blev riktigt bra. om jag får bestämma
monterat dit nya däcken toyo proxes t1r 225/45-17
Dags att justera in Fmic http://www1.garaget.org/gallery/images/ … 6407d5.jpg[/img][/url] sitter inga slangar eller rör pga av att jag hade inte allt hemma (nu är den borttagen fram tills jag har alla grejer)
monterade japsen och 3" från missen
här står blocket och skäms haha
Det är lite av de som har hänt om ni har läst allt här så har ni varit riktigt duktiga. ska försöka uppdatera lite oftare framöver