Tanken med min lilla pärla är att göra den så fin och clean den kan bli med lite mindre styling detaljer! Kommer fortfarande vara en brukis som körs varje dag så inga överdrivna ändringar är planerade Inte den snabbaste på att... Visa mer
Snygga fälgar! Tycker inte 4500 är så jättefarligt. Beror på skicket på däcken. Ett nytt däck kostar ju runt tusenlappen, så kanske 3500 för alla däck. Så då får du ju 4 fälgar för 1000:-. Så tänker jag iaf ^^
Ling Long däcken går på 500 kr styck men han prutade inget så jag fick tacka nej
Snygga fälgar! Tycker inte 4500 är så jättefarligt. Beror på skicket på däcken. Ett nytt däck kostar ju runt tusenlappen, så kanske 3500 för alla däck. Så då får du ju 4 fälgar för 1000:-. Så tänker jag iaf ^^
Ling Long däcken går på 500 kr styck men han prutade och inget så jag fick tacka nej
Jaha såpass. Amen då kan jag hålla med dig faktiskt! Jakten fortsätter!
Jo efter lack hade dom varit snygga men ett däck va ju helt slut på insidan och som du vet kan man inte bara byta ett däck och då blir det dyrt med 2 st nya däck
Fasen va jag håller på och ändrar mig! Men nu är fälgarna som jag ville ha från början inköpta länge leve tradera då man fick dom för fynd priset 1900!
Igår va en väldigt rolig dag så jag fick 3 paket Fick alla mina delar som lackades! Allt kommer monteras på antingen måndag eller tisdag Polering och lackförsegling blir det på måndag!
Monterade pluggarna till torkarna fram iallafall
Fick även mina bättre begagnade fälgar! Tyvär va däcken inte kördugliga enligt mig så får vänta tills nya är inköpta och monterade men slänger upp en liten teaser
Kommer se så j*ävla najs ut
Fick även ett tungt paket hem med!
Coilovers Tyskarna är ju grymma! Fick paketet skickat från tyskland på mindre än 2 dagar!!