Tanken med min lilla pärla är att göra den så fin och clean den kan bli med lite mindre styling detaljer! Kommer fortfarande vara en brukis som körs varje dag så inga överdrivna ändringar är planerade Inte den snabbaste på att... Visa mer
Beställde du direkt från FK ? eller vilken websida? Var det smidigt att beställa? Uppenbart snabb leverans iallafall:)
Yes tog direkt från deras hemsida! Smidigt som fan gick att betala lätt med internetbank och riktigt billigt betalade 1400 ungefär för att få dom fram till dörren skickar med en länk
Nu börjar min bil äntligen likna något! Riktigt nöjd med alla resultat
Det som saknas är coilsen men dom får nog faktiskt vänta tills efter semestern! Känner att detta blev ett sista ryck för några veckor fram över Nu är det bara lite smådetaljer kvar.
Ögonlock? Nya diod skärmblinkers! Vindavvisare! Toning (tyvär kostar det lite för mycket just nu!)
Dåligt med uppdateringar här! Har inte gjort nått mer med bilen men hände en liten incident på semestern. Fick en kangoo i röven vid en stop skylt så blev lite snett och vint så baken blir till fixad för nästan 29 tusen! Min bil va i alldeles för fint skick för att försäkringsbolaget ville lösa in den haha.. Får väl tolka det som bra Men men! Får se om man orkar lägga mer energi på denna eller om man skaffar något finare till våren!
Dåligt med uppdateringar här! Har inte gjort nått mer med bilen men hände en liten incident på semestern. Fick en kangoo i röven vid en stop skylt så blev lite snett och vint så baken blir till fixad för nästan 29 tusen! Min bil va i alldeles för fint skick för att försäkringsbolaget ville lösa in den haha.. Får väl tolka det som bra Men men! Får se om man orkar lägga mer energi på denna eller om man skaffar något finare till våren!