3239
Sök

Audi A6 - Stance | Form > function! SÅÅÅLD!!

Audi A6 som ska rulla lågt och brett - stance

Member of LowMotion
178 272 Visningar
Projektet avslutat 22 november 2013
Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juli 2013
Trådstartare
MGrannas skrev:
Du ska inte måla den i Ferraris nya mattröda då? wink

Vilken är det? wink Blir nog vanlig mattröd, men vi får väl se wink

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

122 Inlägg
11 juli 2013
http://www.maseratilife.com/forums/atta … matte1.jpg
Den där! big_smile
"rosso fuoco opaco" heter den på italienska tror jag!

Built not Bought

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juli 2013
Trådstartare
MGrannas skrev:
http://www.maseratilife.com/forums/attachments/drivers-lounge/13852d1361579805-help-matte1.jpg
Den där! big_smile
"rosso fuoco opaco" heter den på italienska tror jag!

Åfyfan va snygg!! Dock vågar jag inte kolla literpriset på den.. xD

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

122 Inlägg
11 juli 2013
hehe nej sånt är inte lika kul! men vem vet, den kanske inte är så dyr! smile

Built not Bought

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juli 2013
Trådstartare
MGrannas skrev:
hehe nej sånt är inte lika kul! men vem vet, den kanske inte är så dyr! smile

haha får väl försöka leta upp någon liknande då iaf! wink Känns ju som att man skulle kunna lacka den i någon metallic röd och sen ta matt klarlack ovanpå smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

122 Inlägg
11 juli 2013
ja det går alldeles utmärkt det! Sidenmatt är snyggast, som jag hade på min a6a! smile

Built not Bought

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juli 2013
Trådstartare
MGrannas skrev:
ja det går alldeles utmärkt det! Sidenmatt är snyggast, som jag hade på min a6a! smile

aa de e snyggt! smile Men du hade bara en vanlig röd solid lack under den sidenmatta klarlacken eller? smile

Hmm... om man kanske skulle ta och lacka om bilen då istället för vinyl. Måste hitta en billig och bra lackerare som kan fixa det åt mig wink

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

122 Inlägg
11 juli 2013
Nää jag hade en 3skiktsfärg, rödorange basfärg sen orange pearl på det å sen klarlack! smile
hehe en billig lackerare = dåligt jobb! Sen finns det även dyra som gör ett dåligt jobb men.. färg å klarlack är inte billigt nånstans >.<

Built not Bought

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juli 2013
Trådstartare
MGrannas skrev:
Nää jag hade en 3skiktsfärg, rödorange basfärg sen orange pearl på det å sen klarlack! smile
hehe en billig lackerare = dåligt jobb! Sen finns det även dyra som gör ett dåligt jobb men.. färg å klarlack är inte billigt nånstans >.<

ahaa, där ser man smile
haha jag menade mer att om man kan hitta en bekant som kan göra det så kanske det blir lite billigare wink
Men jag kommer absolut inte lägga någon förmögenhet på denna bilen då jag ska satsa på en lite nyare bil såfort jag kan återgå till att jobba wink

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

122 Inlägg
11 juli 2013
Jaha, ja kontakter är bra! big_smile
jasså, vad lutar det åt då?

Built not Bought

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juli 2013
Trådstartare
MGrannas skrev:
Jaha, ja kontakter är bra! big_smile
jasså, vad lutar det åt då?

Ja de kan man verkligen säga att det är smile
Hmm, beror lite på vad för typ av jpbb jag skaffar men det lutar åt audi eller bmw eller någon grym japanare Osmile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

948 Inlägg
11 juli 2013
Bilen ser riktigt bra ut nu! smile

Volkswagen Polo 6r 2010 OEM+
PROJEKT-TRÅDEN

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juli 2013
Trådstartare
Rillependent skrev:

Tackar tackar! smile Dock så är den lite väl clean just nu (helt i min smak) men det är inte många som lägger märke till bilen, vilket också är mitt mål cool
Alltså att ha en clean bil med mycket ändringar utan att de blir för mycket men som ändå väcker uppmärksamhet hos dom som gillar stance xD

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

948 Inlägg
11 juli 2013
figge_stunter skrev:
Rillependent skrev:

Tackar tackar! smile Dock så är den lite väl clean just nu (helt i min smak) men det är inte många som lägger märke till bilen, vilket också är mitt mål cool
Alltså att ha en clean bil med mycket ändringar utan att de blir för mycket men som ändå väcker uppmärksamhet hos dom som gillar stance xD

Förstår precis, diskret samt simple & clean smile

Volkswagen Polo 6r 2010 OEM+
PROJEKT-TRÅDEN

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juli 2013
Trådstartare
Rillependent skrev:
figge_stunter skrev:
Rillependent skrev:

Förstår precis, diskret samt simple & clean smile

Aa precis! smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

920 Inlägg
12 juli 2013
fint projekt! min tanke var ju att köpa en sådanhär a6a innan jag snöade in på den a4an jag har haha! men kan bli kul o se vad detta blir av i slutet! Make it stance !!!

Streetracing, you can't have more fun still having your pants on!
audi b6 stance projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p3752191
Bmw e46 Rallycross bygge: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=284581

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juli 2013
Trådstartare
BNRacing skrev:
fint projekt! min tanke var ju att köpa en sådanhär a6a innan jag snöade in på den a4an jag har haha! men kan bli kul o se vad detta blir av i slutet! Make it stance !!!

Och jag var helt insnöad på a4 b6 designen, men de blev a6 istället.. Byta? wink haha
Ja men jag kommer följa ditt projekt också smile Stance is the only way to make it perfect!! cool

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

BONKERS
519 Inlägg
22 juli 2013
fasen figge visste inte att du hade en projekt tråd smile ser bra ut så klart men de vet du ju redan att jag tycker big_smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
22 juli 2013
Trådstartare
gotich skrev:
fasen figge visste inte att du hade en projekt tråd smile ser bra ut så klart men de vet du ju redan att jag tycker big_smile

haha de e la klart man måste ha! wink ajemen, den 27e beställs nya däck och köpa nya skärmar... ÄNTLIGEN! big_smile
Sen jäklar ska jag få ut hjulen lite mer och eventuellt sänka lite om det finns plats smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

BONKERS
519 Inlägg
22 juli 2013
figge_stunter skrev:
gotich skrev:

haha de e la klart man måste ha! wink ajemen, den 27e beställs nya däck och köpa nya skärmar... ÄNTLIGEN! big_smile
Sen jäklar ska jag få ut hjulen lite mer och eventuellt sänka lite om det finns plats smile

kommer bli sjukt  med smalare däck och nya skärmar!! hur går de med axeln förresten? kan du köra och greja med bilen något?

Sök