3769
Sök

Cadillac Sixty Two Coupe 59

Vinter jobb 2014-2015

1 306 Visningar
Projektet avslutat 25 december 2015
46 Inlägg
8 oktober 2013
Trådstartare
#1
Hej jag heter Anders och bor i Norrköping jag är en 58a och min hustru och jag älskar gamla amerikanska bilar
   från 50-60 talet , för det var då man kunde bygga en bil som bil ska vara varje bil hade en personlig stil och
   inte som dagen bilar, som ser så lika ut . Men även det som är runt om kring jänke bilarna , det vill säga alla
   Träffarna , stämningen , Sammanhållningen , musiken , ja allt som ramar in det hela är helt underbart , så det är
   på sommaren som man lever upp och stortrivs . jag har efter lång väntan fått tag på den bilen som jag alltid har
   drömt om att få äga en Cadillac 1959 .


46 Inlägg
29 november 2014
Trådstartare
#2
Då har man ställt in Cadillacen för vinter det gjorde jag 2014-09-28 kanske lite tidigt men tanke på vilket bra väder det har varit en då . I år så blir det inte mycket att göra på bilen för den har gått så kanon bra hela sommaren, för utom byte av generator sedan var det okey igen , så nu ser jag fram mot mars månad få då ska jag få hjälp av en kompis som är bil plåtslagare att fixa rost en i hjulhusen bak /


46 Inlägg
2 december 2014
Trådstartare
#3
Hej jag heter Anders och bor i Norrköping jag är en 58a och min hustru och jag älskar gamla amerikanska bilar
   från 50-60 talet , för det var då man kunde bygga en bil som bil ska vara varje bil hade en personlig stil och
   inte som dagen bilar, som ser så lika ut . Men även det som är runt om kring jänke bilarna , det vill säga alla
   Träffarna , stämningen , Sammanhållningen , musiken , ja allt som ramar in det hela är helt underbart , så det är
   på sommaren som man lever upp och stortrivs . jag har efter lång väntan fått tag på den bilen som jag alltid har
   drömt om att få äga en Cadillac 1959 .



Sök