3455
Sök

Starthjälp i Falun?

Svetsare
1 200 Inlägg
13 november 2013
Trådstartare
Djo skrev:
Tyfors skrev:
Djo skrev:

Bra det är Falubo jag och får lov att säga att jag tycker då folk brukar vara mer hjälpsama än vad du visar på. Får jag undra vilken del av staden du stog parkerad vid?

måste ja haft grym dålig helg å få problem på. 
jo står i tidigare inlägg att ja va på BB som ja vet finns de bara ett.

Jo vet det men du sade att du stog parkerad vid någon matvarubutik det jag funderade på. Tur det löste sig iallafall.

jaha du mena så :-) bara svara snabbt å tänkte inte så :-/ ber om ursäkt om de lät snäsigt.

ja stod uppe vid ica.

jodå de löste sig ju ändå som tur va.  men lite sömn å tidspress gör ingen jätte gla precis hehe.

(Bara fantasin sätter gränserna)

10 164 Inlägg
13 november 2013
Tyfors skrev:
Djo skrev:
Tyfors skrev:

måste ja haft grym dålig helg å få problem på. 
jo står i tidigare inlägg att ja va på BB som ja vet finns de bara ett.

Jo vet det men du sade att du stog parkerad vid någon matvarubutik det jag funderade på. Tur det löste sig iallafall.

jaha du mena så :-) bara svara snabbt å tänkte inte så :-/ ber om ursäkt om de lät snäsigt.

ja stod uppe vid ica.

jodå de löste sig ju ändå som tur va.  men lite sömn å tidspress gör ingen jätte gla precis hehe.

Haha lungt alla läser vi slarvigt ibland wink

Okej ja uppe vid ica konstigt ingen ville hjälpa menmen.

Nej gör ju inte det menmen gick födseln bra då?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

Svetsare
1 200 Inlägg
13 november 2013
Trådstartare
Djo skrev:
Tyfors skrev:
Djo skrev:

ja stod uppe vid ica.

Haha lungt alla läser vi slarvigt ibland wink

Okej ja uppe vid ica konstigt ingen ville hjälpa menmen.

Nej gör ju inte det menmen gick födseln bra då?

tyckte oxå de va konstigt därför ja starta denna tråd,  tänkte är ju många falubor här inna :-) klart man ska svara om de låter konstigt hehe. men visst är de lätt å läsa fel.  men oxå lätt att tänka/säga fel el bara formulera sig fel kan ställa te de.

Nja blev snitt igen men inte katastrof snitt som förra gången men hade lågt sockervärde å när de blev bra så fick hoo gulsot precis som förra grabben :-/ men mår nu bra å fick komma hem idag :-)
tackar som frågar :-)

ska oxå nämna att nästa falu träff så kommer vi upp kanske kan knyta lite kontakter där oxå ;-)

10 164 Inlägg
14 november 2013
Trevligt det gick bra ändå big_smile

Vetu när nästa träff i Falun är?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

Svetsare
1 200 Inlägg
15 november 2013
Trådstartare
Djo skrev:
Trevligt det gick bra ändå big_smile

Vetu när nästa träff i Falun är?

jodå ska int klaga men har vart upp varje dag sen i sön å ska upp imöra igen så många mil blir de :-/

nej vet int riktigt tyvärr.

152 Inlägg
15 november 2013
såg detta nu men hade jag sett det när du behövde hjälp hade jag satt mig i bilen och kommit direkt!!!

Svetsare
1 200 Inlägg
16 november 2013
Trådstartare
:-) va ju en chansning å starta denna tråd vilket funka oxå men hur ja skrev å förklara å kanske inte lät allt för trevlig visst de gör ju oxå sitt te.  men lite sömn en liten kvar me dropp å 2 grabbar hemma så kände man paniken :-/ ja tror oxå att om de varit mitt i veckan så hade fler vart hjälpsamma, men de e va ja tror :-)

Sök