ElTacoNacho skrev:
rasurbo skrev:
MolleCom skrev:
Shit gå lugnt på killen! Han kanske hade en skön ide men de kanske inte skulle funka? då behöver ni väl för fan inte hata på honom.
Vadå hata? Jag måste väl få fråga saker som jag inte förstår?
Det är lönlöst, man får inget svar vad "jdm stuk" är från denna snubben! man bara "hatar" om man frågar..
Nu säger jag sa här, tror flesta här vet vad JDM är för något och vad det betyder å innebär också. om vi har det klart för oss så vet vi att JDM stuket hör till bilar tillverkade i japan med japansk oem utrusning.
Sen är det upp till var och en som stukar sin JDM bil hur djup på stuket dom vill gå (nu pratar jag om utseendet inte om maskinella sidan), om dom vill ha ett clean JDM stuk dvs: feta fälgar med go camber och fitment, kanske nån lättsynlig kjolpaket mm. Eller om dom vill köra på mer galet JDM stuk med tex: skärmbreddade, stickerbomb, mer synliga kjolpaket, ännu mer camber och strech och kanske ett galet neonfärg på det hela mm..
Vad jag nu menade med JDM på min volvo är inte att bevisa alla att den kan bli en JDM bil (OMÖJLIGT) vilket många tror att det va just det jag skulle, utan att ta inspirationen från hur JDM bilar i Japan är stylade och få så mycket av det stuket som det går på min 945a. Därför valde jag att lägga till JDM i projekttråden..
Säger detta igen, jag har inte emot att folk frågar vad jag menade med ett JDM stuk på en volvo osv för det svarar jag gärna på, men har ni problem med vad jag gör och inte fattar vad jag menar med JDM på en volvo och ska lägga 1000 samma totalt onödiga kommentarer så som "ööö det går inte göra en volvo te en JDM bil" "det är svensk stuk inte JDM" osv så kan bara ge fan i den har projekttråden och gå läsa en annan! Jag är medveten om vad JDM och Stance är för något och att ingen annan bil än den som kommer från japan blir en riktig JDM stukare!
Hoppas att jag förklarat mig tillräckligt bra och att jag slipper en massa jävla onödiga kommentarer i fortsättningen på bygget!
Tack för mig! mvh/ Kasper