ofan ja jag håller på o lösa penga biten med o göra lite extra jobb ska även sälja lite smått o gott så det är nog inga prob om det inte springer iväg för mkt.. sprang på en 20b nu också.. tankarna börja snurra såklart men enklast vore ju 13b även om 20b hade vart djävulskt grymt
slitage.. så mkt slitage hade han bara sett på maskiner som gått på e85 sa han nä den hade gått 2500 mil sen renovering jag har bara kört på 98okt och premixat 2% hursom så får vi se vad som blir nu effekten ska jag ha oavsett vad för maskin det blir haha
har inte hört något från jörgen men fick tag i en smått begagnad koppling som gzon hade liggandes, 2skivig os giken ska få smaka wankelns vrede sen! stort tack gzon!
Segt med motorn då, känns lite tveksamt att 98 o premix ska göra skrot av maskin liksom :-/ Vet martin har ett fint EGT-kit för haltechet liggandes oxå :-)
Segt med motorn då, känns lite tveksamt att 98 o premix ska göra skrot av maskin liksom :-/ Vet martin har ett fint EGT-kit för haltechet liggandes oxå :-)
asså jaa han har massa kul grejjor ju haha snurran kommer också från han får la snåla lite endå.. vet ju inte vart motorn landar i pris ännu :S
Ja med dubbel egt så ser men exakt vad varje rotor ger om d skiljer på fram o bakrotorns soppablandning. Kan va värt nör man kör större effekt uttag som dig. Bbl ger ju bara de samlade värdet luft/soppa
ja det händer inte så mkt.. ska riva ner lådan och snygga till lite och pyssla.. lite nyheter har jag dock när det gäller maskin.. hittar inga bra begagnade rotorhus så det blir sprillans nya vilket iofs inte är så dumt endå så nu finns snart alla delar som behövs iaf
det ballar ur!! men det blev 300km/h mätare tackar vi mr wolf för
jag beställt nya rotorhus som beräknas komma 14e.. gavlar är inhandlat av gzon stort tack!
vad gäller byggandet så kommer jag åka och hämta min maskin från rotary performance igen pga olika anledningar. så just nu är det lite chaos men det händer iaf nåt
nu börjar det hända grejjor igen mina rotorhus kom idag nu är det bara rotorerna kvar men det är på g. sen ska det iväg o portas och lite gött! känns som det kan bli bra det här endå
du ligger i skorpan... gött e det.. får la hoppas att det går undan nu det sista så du får köra några repor efter semestern kanske?
blir nog tufft...väntar på rotorer som ska fräsas och lite sånt så just nu står det still igen.. väntar även på offert från en motorbyggare.. vi får se.. lär nog inte hinna mappa innan sommaren är slut..
jag fick en liten ide! -- naa men mina nya rotorer är lite finare än dom gamla ska iväg o fräsas lite men nu siktar vi istället på 2017 så det känns ju kukigt.. men det är inte mkt att göra åt.. så jag fick börja med mc kort istället köpte mig en gammel slö cbr 600.. 87a... så det är som att åka moppe igen men gött o komma ut lite iaf