tja igen!
nu kommer nästa uppdatering och de har hänt en del och är nära testsladden nu! (ifall nån bryr sig...)
Bild på hur min "mekarlista" såg ut i början av veckan
har dock checkat av lite grejer nu
oljeretur som är borrat och gängat i blocket med an koppling, och för att få oljetryck så kopplade jag in en oljefilter flyttare som hade extra uttag för tillexempel oljetryck
fick även sneddat samt svetsat dp för att sedan dra avgasbandage både för att skydda tändkablarna men även för att hålla inne värmen där den ska va
diffen är numera svetsad och fyllt på möe öjele, passa även på att kladda ner difflocket i någon äcklig grön färg (ser räser ut)
fick även flytta fram brandsläkarna samt satt genomgående bult, skulle tydligen vara bättre å så skiter sitter där han ska!
och för att se hur han ser ut så har jag tagit en bild, tonat framlamperna för räserstuket skull även bra ifall man skulle behöva gömma sig! (för benke blåljus eller arg flickvän)
tog änna bil bakifrån med, börrat höl där i bak med för dränerings skull
sen fick jag även besök av vinkelharry så man blir av med lite fjär (onödig vikt samt för räserstukets skull)
och nu är det bara att invänta bredbandslambda och lite silikonslangar med mera för i mellan turbo och IC
sen är det dags för provsladden, film kommer garanterat oavsett resultat