Evildan skrev:
john_petrucci skrev:
Ok. Tycker den ser rent ut sagt förjävlig ut, inget jag skulle vilja ta i med tång. Men det ska ju inte hindra dig, alla har olika smak.
Notera att bilen ej ägs av "Henrik" utan att den står på hans morsa. Den köptes för 2 månader sen, varför säljer han den så snabbt?
Hade en E39 528i som förstabil, och ja, de är helt underbara att köra
Denna 50 åriga kvinna köpte även en -96 BMW 523 2014-08-19.
bra komplement till den KIA Carens hon även äger kanske?
Hehe, hon blev kanske lite för galen på vägarna så hon kände att det var bäst att byta ner sig till en 523:a
TS: Vi vill så klart bara hjälpa dig, men det finns många saker som jag skulle vilja anmärka på i annonsen. Vore väldigt tråkigt om du dagen efter du köpt den, upptäcker att det är ett riktigt vrak.
-Bilen står på hans mamma
-Säljs redan efter 2 månader, och köper en E39 523 istället?
-Bilen har inte xenon som standard - kan bli problem med besiktning
-Otroligt fult stylad. Det är ju dock bara vad jag tycker, helt ok att du tycker den är snygg. Tänk dock på att om du skulle vilja sälja den sedan så är kundkretsen ganska mycket mindre.
-"Chippad, sportluftsfilter, M5-avgassystem, billiga eftermarknadslampor samt backspeglar" m.m, är inte saker som direkt drar upp priset enligt mig. Tyder snarare på att bilen kan vara ganska sönderkörd...
Sålde min 528i E39 förra hösten, också med 23.000 mil på mätaren. Var i otroligt gott skick med 2 ägare, och jag fick 22.000kr för min. Och priset går ju tyvärr inte uppåt med tiden.
Hoppas detta kan vara till någon nytta iaf!