2565
Sök

Letar efter butik eller någon som säljer rörnotch

15 Inlägg
14 januari 2015
Trådstartare

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
14 januari 2015
bin_bin skrev:

Googla!!!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Teknisk
328 Inlägg
14 januari 2015
Vet väl inte om Bennys inlägg bidrog särskilt mycket, men här har du två olika iaf:

http://www.snowball.se/?page=webshop&am … roduct=153

http://dalhems.com/sv/p/4df5568bd66a437 … 1007735b3/

Hellre veta lite om mycket, än mycket om lite.

54 Inlägg
23 februari 2015
Väcker liv den här tråden

Biltem och Jula har haft rörnotch enlighet forum osv när jag söker runt Dalhem vill ha 1800kr hahahaha 1800kr skulle inte tro det smile
Verktygsboden vill ha 469kr för samma typ av verktyg men dom är slut i lager och det får inte nya för en i Maj, och jag behöver en nu! sad

Sökte lite på ebay och där kallar dom det för pipe notch eller tube notch dom jag hitta i UK var runt 1000kr och USA runt 800kr med frakt och då inte med räknat tull. Men som jag skrev så behöver jag en i dag sad

Det mesta jag hitta var från USA så det kannse har ett annat namn för dom i UK

Igen av dom är optimal som jag har titta på, det bästa jag set är ett hembyggen där man kan vända runt på röret och kappa från två håll, utan att lossa röret ur tvingen en måste så fall håla reda på var mitten är, när hålsågen inte når genom röret från ett håll. Men det går och bygga om den som finns på Verktygsbode och andra av samma modell så man kan kappa offset och från två håll så den duger.

Så är det någon som känner till var jag kan köpa en till samma pris som Verktygsboden?. surt att dom är slut ljust nu när jag behöver en....
Senast redigerat av McNolton (24 februari 2015)

15 Inlägg
23 februari 2015
Trådstartare
hur vet du att dom får in dom då på verktygsboden?
har skrivit ett antal ggr och inte fått svar.

54 Inlägg
23 februari 2015
jag ringde till dom vid 12:00 i dag

Sök