Sen ska de även startas upp i veckan! Saabkylaren kommer få agera burnoutkylare När det är färdigburnat är det bara att hinka ur motorn igen och börja med turbon.
hört att dessa grenrör spricker lätt om man inte stadgar upp det på vissa ställen, samt är det bra o ha flexrör efter dp'n du kämpar på bra mannen! fortsätt så
hört att dessa grenrör spricker lätt om man inte stadgar upp det på vissa ställen, samt är det bra o ha flexrör efter dp'n du kämpar på bra mannen! fortsätt så
Jag kan tänka mig det! Menar du förstärker svetsarna eller bygger några stag? Jag tackar så mycket! Skönt med vinter snart så suget att vara ute försvinner så man kan köra på lite i garaget.
hört att dessa grenrör spricker lätt om man inte stadgar upp det på vissa ställen, samt är det bra o ha flexrör efter dp'n du kämpar på bra mannen! fortsätt så
Jag kan tänka mig det! Menar du förstärker svetsarna eller bygger några stag? Jag tackar så mycket! Skönt med vinter snart så suget att vara ute försvinner så man kan köra på lite i garaget.
man svetsar på stag från turbofläsen till grenrörsflänsen har jag för mig om. sen är det några mer punkter man stadgar upp men minns inte redigt hehe någon får rätta mig om jag är helt ute o cyklar!
Då var fjösen ute igen. Ska göra saker i lite ordning så blir att svetsa klar all rost nu sen kan man gå på motorn igen. Och försöka göra klart saker också sen kan motorn ta igång igen i vinter.
Var ute och provkörde i lördags kväll iaf. Körde med enbart grenrör utan landa så gick som en påse skit men stod 20 cm långa långa lågor ur piporna iaf dock tror jag något hände med diffen efter vi burnat för klonkade konstigt när vi rullade in den.... Orginaldiffen till 318 gillade inte min ide