Köpten utav en äldre herre som inte orkade med bilen längre. Han stallde den under en carport 1999 och har inte varit vid liv sedan dess. Jag köpte bilen 2018-10-28 och återupplivade bilen 2018-10-30.
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Ja den har klarat sig riktigt bra! Finns ingen rost under eller något på karossen, känns lite sjukt men jävligt kul! Nu blir det att fixa ordning bromsarna för dem ligger i skapligt.
Tja Olja, har börjat ta ner bromsarna och byta slangar och diverse. Har inte haft mycket tid nu då jag har en annan bil som måste bli klar inför våren och det är ganska mycket kvar och göra men 02an står kvar i garaget planen är att få ut den 2020 men hoppas på att den kommer ut innan de. Mycket kvar att göra innan jag kör ut den. Men ska bli bättre på att uppdatera!
Tja Olja, har börjat ta ner bromsarna och byta slangar och diverse. Har inte haft mycket tid nu då jag har en annan bil som måste bli klar inför våren och det är ganska mycket kvar och göra men 02an står kvar i garaget planen är att få ut den 2020 men hoppas på att den kommer ut innan de. Mycket kvar att göra innan jag kör ut den. Men ska bli bättre på att uppdatera!
Okej ja tiden brukar oftast vara boven i det hela men följer med spänning iaf!
Lite o t, men jag hade en 2002 utan prefix 1968. Köptes nästan ny = demobil. 6 volt elsystem. Mycket problem med elsystem, koppling, bakaxelväxel, drivaxlar(knutar) och stötdämpare. Återgick efter ett drygt års kamp till Renault 16 TS.(kvalitet jämfört med BMW). Men lycka till - när den funkar så...…..ha ha ha.