2199
Sök

Söker bil för fotografering

38 Inlägg
8 juni 2020
Trådstartare
Skapar en tråd här istället då avdelningen om foto/video verkar stendöd här i forumet.

Är en hobbyfotograf som givetvis är biltokig. Skulle vilja fota lite mer bilar och är ute efter någon eller några som har någon kul bil som dom vill få fotad. Det kostar inget då jag gör det för att ”träna” på att fota bil. Enda kravet är att den är väldigt ren.

Endast i Göteborg dock och gärna någon hyfsat rolig bil. Inte någon gammal Volvo 240.

Provade att ta lite bilder på en här i forumets V60 och dom kan ses här med andra av mina bilder:

mikelnilsonbark.fotosidan.se

Hör av dig i PM om du har en trevlig bil och vill ha lite foton på den!
Senast redigerat av On-the-run (8 juni 2020)

31 Inlägg
16 Inlägg
25 augusti 2022
On-the-run skrev:
Skapar en tråd här istället då avdelningen om foto/video verkar stendöd här i forumet.

Är en hobbyfotograf som givetvis är biltokig. Skulle vilja fota lite mer bilar och är ute efter någon eller några som har någon kul bil som dom vill få fotad. Det kostar inget då jag gör det för att ”träna” på att fota bil. Enda kravet är att den är väldigt ren.

Endast i Göteborg dock och gärna någon hyfsat rolig bil. Inte någon gammal Volvo 240.

Provade att ta lite bilder på en här i forumets V60 och dom kan ses här med andra av mina bilder:

mikelnilsonbark.fotosidan.se

Hör av dig i PM om du har en trevlig bil och vill ha lite foton på den!

Hakar gärna på den här iden! Har fått UV-spray av en leverantör som gör att bilen skiftar färg om man har en UV lampa Kan vi inte göra något riktigt häftigt?

Den används för att testa aerodynamik i tunnel annars.

16 Inlägg
9 februari 2023
pejons skrev:
Kan en Lotus Elise 111R vara intressant?

Absolut!

Sök