simlar skrev:
Ge dom motorkoden och motorns hästkrafter och vrid så räcker det med information om motorn.
Det viktiga är att motorn är helt omodifierad, dvs original turbo, spridare och katalysator.
Även original motorstyrning (går dock smyga igenom med eftermarknadssprut om det ser original ut i motorrummet).
Dom enda ändringar som får göras är det som krävs för att motorn ska passa i bilen.
Krävs även att motorn du byter till har katalysator original (om det är en bensinmotor).
Allra helst ta motorn komplett med avgassystem om det är från en 740/940 du tar motorn ifrån.
Ja inga ändringar är väll gjorda förutom att det går justera laddtrycket manuellt men går väll plocka bort, ja ja hade tänkt ta hela orginal systemet och allt jox, eftersom den var aut i den tidigare bilen så undrar ja om boxarna är anolunda nu när ja kommer köra manuell? Har för mig slutsiffrorna på boxen vid passagerarsidan var 965 om de hjälper nått