Hej, funderar på att köpa en ny bil till sommaren ! Men hur ska jag kunna spara pengrna, Är ju studerande just nu ! Ska sälja en moped för 9000kr, Jobba i sommar !
funderar på mercedes, någon modell som denna kanske,
Hej, funderar på att köpa en ny bil till sommaren ! Men hur ska jag kunna spara pengrna, Är ju studerande just nu ! Ska sälja en moped för 9000kr, Jobba i sommar !
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
haha den var bra hahaha sluta köp dricka, godis chips, sånt köpinte dyra kläder, onödiga grejor helt enkelt. bara spara, eller förösk hitta ett jobb du kan sysselsätta dig med efter plugget.. själv är jag tidningsbud. tjänar rätt bra, knappt 10 timmar i veckan 1400;-.. detta gör jag lite nu och då.
men men inget jag tycker är kul men de går fort och lätt förtjänta pengar.
haha den var bra hahaha sluta köp dricka, godis chips, sånt köpinte dyra kläder, onödiga grejor helt enkelt. bara spara, eller förösk hitta ett jobb du kan sysselsätta dig med efter plugget.. själv är jag tidningsbud. tjänar rätt bra, knappt 10 timmar i veckan 1400;-.. detta gör jag lite nu och då.
inte kul? är de inte typ nästan bara bil körning när man är tidningsbud? de måste väll vara ganska kul endå, köra bil å tjäna pengar på samma gång
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
inte kul? är de inte typ nästan bara bil körning när man är tidningsbud? de måste väll vara ganska kul endå, köra bil å tjäna pengar på samma gång
nja du ahr vissa sträckor som tar lite drygt 1timmeoch 15min att gå. så då serdom desom onödigt att läggade på en bilsträcka.
så du har både bilsträckor och gå sträckor i hela sverigesen är de inte alltid kul pålörda morron, närallakommer hem från krogen, har juh varitriktigt näraettflertal gånger attstrypa de jävlarna som kommer och ska börja sätta käften för sig emn somsagt de är lätta pengar att hiva in
flytta inte hemmifrån. stanna med mammas tvättmedel, teleräkning, kylskåp med mera. ge fan i krogen och ja, det där med tjej kan ju vara mysigt, men låt henne betala för sig
Inte för att en flicka behöver vara dyr i drift men de har ett levnadssätt som gör att ett förhållande inte funkar om man lever för att spara. (leva på sparlåga) Som övriga; skippa snus, sigg, sprit, fast telefoni. Investera inte i onödigt dyra prylar, köp begagnat/ ev nytt på nätet. Lån?/ krediter? äter pengar... Ut och ströga? Var fyllechaffis lite "sporadiskt". Inte för ofta för då börjar folk ringa när de vill bli hämtade och är som fullast. Handla förbrukningsvaror + pasta på ÖB Lär dig göra spagetti och köttfärssås (mums) Jobba extra och lasta skit hos någon bonne.
Jodå jag vet själv att detta FUNGERAR. Folk har dock mycket svårt och förstå varför jag investerat som jag gjort under motorhuven. Inte nykterist men ändå inte mer än några cider på tre år.
Invenstera i värde papper. p.s Den asiatiska marknaden sägs vara het. (Och inget misförstånd här nu, jag pratar om pengar å invensteringar, så länge geisherna inte är börsnoterade så är det helt oskyldigt. Jo föressten Volvo ska ju köpa Nissan och Billa köpa Skobes. Det är bara och invenstera!!!) Lägg även märke till den långa parantesen....
Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur