Handlat därifrån en gång, aldrig mer. Köpte 2 st Nankang 19" varav det ena fullkomligt slitbaneseparerade efter 20 mil. Mailade och förklarade läget. Fick ett svar på tyska samt en pdf-fil innehållandes vad jag antar var en returblankett som svar, fick lite hjäklp att tolka och mailet gick ut på att jag hade 24 timmar på mig att faxa ner blanketten till tyskland. Skrev tillbaks och menade på att jag varken kunde tyska eller ägde en fax. Då ringer det helt plötsligt nån från Delticiom's kundtjänst som tydligen låg i Norge och förklarade att det hade blivit en liten miss och att posten skulle hämta däcket, och så skulle det skickas ner till Tyskland för besiktning och jag skulle få svar om jag fick ett nytt eller inte inom 2 till 3 veckor.
Senare samma dag så ringer det på dörren och där står en från posten som hämtar däcket. Sen går det en vecka,så får jag ett mail på norska som förklarar att jag får ett nytt däck skickat från Tyskland inom några dagar. Och sen dess handlar jag av firmor i Sverige istället.
Dock lär ju sägas att leveransen när jag beställde däcken va snabb, tog nog 3 dagar från beställning tills jag hämtade.