3166
Sök

Bilar som tål stryk?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 april 2007
Trådstartare
Tjabba, vilka bilmärken tål mest bus o stryk? vilka bilar pallar att svinas runt me? Sist jag lekte med min bil knäckte jag länkarmen spindeleden och drivknuten hmm Vill man ju inte ska hända igen Jag vill ha en hållbar men kul bil alltså typ inte en 740 eller så utan ja vill ha väghållning. Några har sagt att audi tål mkt stryk, stämmer det? Vilka bilar VET ni håller för hård bus körning? Nu vill ja inte att ni skriver saab för ni äger en eller volvo för att ni äger en, utan säg saningen!

Mvh.

Peugeot håller iaf inte! Inte ford heller.
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (28 april 2007)

Bmw osv..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 april 2007
Trådstartare
NilsG skrev:
Honda

Dom håller bra alltså? tål HÅRD körning? smile

Bmw osv..

101 Inlägg
28 april 2007
Ja de tål mycket stryk, har kört en del bana...men finns ju alltid bilar som tidigare ägare inte skött om ordentligt, då kan det ju rasa.

Mvh Nisse

1 Inlägg
28 april 2007
Volvo 240 big_smile det är drag wink . Mvh: Backlund_021

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
28 april 2007
Gamla jänkare håller, mera överdimensionerade motorer får du leta efter. smile

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
28 april 2007
toyota starlet dx 87 wink jag å brorsan var ute och skulle köra skiten ur en sån och den tålde mycket men att göra ett hop på ett antal meter ville den inte va me på.

-utan 940
1 728 Inlägg
28 april 2007
Jag kan säga vad som inte håller: Nissan Maxima.
Jag vet en kille som somnade vid ratten och körde av vägen och ut på en åker med en sån, det var ingen våldsam krasch men hela chassiet kröktes så att det blev veck i takplåten.
Som att åka i en stor ölburk alltså. smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 april 2007
Trådstartare
nu ska vi inte prata bilar som inte håller utan dom som håller.

Bmw osv..

21 Inlägg
28 april 2007
Ta och kolla på bilar som är gjorda för endamålet. Den Honda jag själv åker kan jag säger håller utmärkt för hård bankörning, medan det finns ganska många bilar som håller bättre vid hårdkörning på riktigt dåliga vägar.

Min erfarenhet är att japanska bilar håller maskinellt mycket bra vid hårdkörning.

-utan 940
1 728 Inlägg
28 april 2007
UseDubbelTurbo skrev:
nu ska vi inte prata bilar som inte håller utan dom som håller.

Jaja, men du uteslöt ju 740 pga väghållningen, köp en sån och lär dig drifta då. smile

29 Inlägg
28 april 2007
UseDubbelTurbo skrev:
Tjabba, vilka bilmärken tål mest bus o stryk? vilka bilar pallar att svinas runt me? Sist jag lekte med min bil knäckte jag länkarmen spindeleden och drivknuten hmm Vill man ju inte ska hända igen Jag vill ha en hållbar men kul bil alltså typ inte en 740 eller så utan ja vill ha väghållning. Några har sagt att audi tål mkt stryk, stämmer det? Vilka bilar VET ni håller för hård bus körning? Nu vill ja inte att ni skriver saab för ni äger en eller volvo för att ni äger en, utan säg saningen!

Mvh.

Peugeot håller iaf inte! Inte ford heller.

Jag skulle gissa på toyota supra

.......
2 655 Inlägg
28 april 2007
e30 325. bättre kan du inte hitta för mindre pengar wink

Kettunen
28 april 2007
Vet att den inte har så jätte mycket krut i sig men Väghållningen är KANON! Beach Buggy! Har den sj med 295 sulor bak o fy fan va man kan ta kurvorna me den smile

OEM <3
194 Inlägg
28 april 2007
om man säger så här japanska bilar överhuvudtaget är mest hållbara motor mässigt också vidare men kvalitets mässigt föredrar jag tyska dom har oftast lite finare inredning blabla, men du skulle ju ha en hållbar bil så satsa på nån japanska då kolla min den håller vill jag lova !

These days &#9834;&#9835;

250 Inlägg
28 april 2007

------------------------------------------------------

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 april 2007
ford håller bra för bus och stryk, de vet jag av egen erfarenhet, bättre än volvo enligt min erfarenhet... men sen så är väll jappsarna rätt hållbara eller jävligt hållbara kanske man ska säga... audi har jag också hört dom ska tåla lite, finns säkert många fler bilar som tål att busas med smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

509 Inlägg
28 april 2007
740, v70

"The Stig"
390 Inlägg
28 april 2007
Audi GT Coupe.Har spöat min i 2 år och den bara går.

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

7 120 Inlägg
28 april 2007
Inte riktigt en busbil men Toyota Hilux går inte sönder i första taget.

Mer busbil är väl Honda CRX/Civic isåfall.

Sök