Borde lagt denna i köp råd men forumet är stängt. Letar efter en bil med strycktålig motor som gillar att trimmas...få kosta under 100 000 och helst vara 4hjuls drift eller bakhjulsdrift. Har fastnat för audi s2/s4 2.2t vad är för och nackdelar på dom?
nissan skykine r34 kostar mer än 100 000 och nissan 200 är lätttrimmade ja med dom håller inte för det i längden.. men va sugen på evo 3 men då får man vänsterstyrt tänkte lika bra att köpa s2/s4 istället
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Måste nog säga att dom flesta här nissan och subaru honda och audi bmw lite till ... beror på hur mycket man vill lägga ut finns olika mycket saker till några av dom bilarna ... köp nått turbo annars är det ju inte lönt
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
200sx helt klart och trimmar man på rätt sätt med riktig olje kylning och har bra koll på temperaturer och att det får bra med bränsle så ska det inte va något problem..
Har haft en s2 och jag tyckte det gick bra hade chip på bara med det gav 280hk. den e lite tyngre en 200sx så får man upp en 200sx i ca 300hk så går den nog bättre.
Jag pratade med en kille på audi och han sa att skulle man ha en s2 så skulle man ha en 94- och framåt för den nya motorn va bättre. jag hade problem med att toppackningen läckte olja på min det va en 94 annars så funkade den bra. fast 200sx e helt klart en roligare lek bil...
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
är lite sugen på r32 men samtidigt s4 med 2.2t moton...är mest intresserad vilken motor som man kan trimma mest...en anna jobbig sak med r32 är att man får den höger stryd om man ska ha den billigt
är lite sugen på r32 men samtidigt s4 med 2.2t moton...är mest intresserad vilken motor som man kan trimma mest...en anna jobbig sak med r32 är att man får den höger stryd om man ska ha den billigt
Finns inte så mycket annat än högerstyrt att välja på när det gäller skylines....