3145
Sök

Legenden "Ghostrider" har åkt fast

711 Inlägg
31 augusti 2004
Trådstartare
Ikväll kom beskedet via nyheterna att "Ghsotrider" har åkt fast av två civilpoliser!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

audi S6 Avant -01
14 Inlägg
19 september 2004
fan oxå det var inte kul, då blir det inga fler filmer då

9 Inlägg
15 oktober 2004
hur fan lyckades dom få stop på de vidundret!?

Administratör
11 960 Inlägg
15 oktober 2004
Äh, hoppas han få sitta inne länge om det är sant. Idioter som håller på sådär ska inte vara ute i trafiken smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

9 Inlägg
15 oktober 2004
hömh,hur många har kommit till skada av hans idioti förresten?.

visst är de väll brist på moral..men ingen skada skedd,bara snuten som fått gasa ihjäl sin stressfläktade saabar och volvos;)

ja är de ens sant att han åkt fast?

Administratör
11 960 Inlägg
16 oktober 2004
Stagliano skrev:
hömh,hur många har kommit till skada av hans idioti förresten?.

visst är de väll brist på moral..men ingen skada skedd,bara snuten som fått gasa ihjäl sin stressfläktade saabar och volvos;)

ja är de ens sant att han åkt fast?

Det är en tidsfråga innan något händer...

Bil lackerare
528 Inlägg
20 oktober 2004
om det nu e sant!
så när han kommer ut så hoppas ja att han får häng gas i 300knyck å inte kan stanna å då kan han fan fortsätta till sitt hemland tyskland! om nu de e sant att han kommer därifrån!!
kuillen verkar ju fan inte ha ett rätt i skallen!!!!

http://www.garaget.org/show.php?car=2303

Röda bilar går fortast :P

Herr Blyfot
11 Inlägg
23 oktober 2004
Hehe, ni ska bara veta vad han jobbar med då! KÖRSKOLE lärare!!!
det passar han ju som.

1 Inlägg
31 oktober 2004
Det verkar gå mycket ryckten här i forumet, det märker jag det...

Visst kan man tycka att det är idioti att bränna omkring på hoj så som han gör.. Men man kanske ska vara medveten om att han tävlat (tävlar) inom roadracing. Killen vet vad han håller på med...
Uppenbart är att han inte tycks ha några gränser.

Dessutom borde man vid det här laget veta om han åkt fast, vilket jag tvivlar på.
Han sitter nog i lugn och ro och planerar för nästa års superfilm..

man tävlar inte mot någon annan, man tävlar mot sin rädsla.

Tjeckisk maffia medlem
71 Inlägg
31 oktober 2004
729 skrev:

Visst kan man tycka att det är idioti att bränna omkring på hoj så som han gör.. Men man kanske ska vara medveten om att han tävlat (tävlar) inom roadracing. Killen vet vad han håller på med...

Dessutom borde man vid det här laget veta om han åkt fast, vilket jag tvivlar på.

Om man vet vad man håller på med, så håller man inte på så. Förstår du hur jag menar?

Herr
17 Inlägg
1 november 2004
729 skrev:

Snillen resonerar..
Men hjälp, du vet vad lagar är till för eller ? Han får för f-n vara världsmästare inom roadracing 15 år i rad för allt jag bryr mig.. men man ska f-n ändå inte framföra ett fordon på trafikerade gator/vägar i dom hastigheterna. Eller ska folk som tävlar ha special tillstånd ute på vägarna. Ingen klarar av att ratta ett fordon i dom höga hastigheterna säkert.

Hjälp, börja slita du också på det som sitter innanför pannbenet.

Magnas inter opes inops

252 Inlägg
9 november 2004
Som flera antagligen skrivit... Han har inte åkt fast. Hur vida hans körning e mogen låter jag vara osakt...

//Janne

57 Inlägg
9 november 2004
får nog ta mig en närmare titt på om han värkligen har åkt fast eller inte hans bilmer är ju bara så spännande wink

Opel

2 Inlägg
13 november 2004
För att klargöra lite, jag har ingen aning om han har åkt fast, men vad jag däremot vet är att "Ghostrider" är flera personer och jag känner en av dom. Alla har bakgrund inom roadracing eller håller på med det, så fler filmer blir det nog även om någon av dom åker fast.

DREAMTEAM
76 Inlägg
14 november 2004
fan också... han ägde vägarna totalt.. och den snubben som snackar dynga om att de kan hända nått.. haha DU ÄR ETT LOL..
fan de finns många andra idioter på vägarna som gör skada för att dom inte vet hur man hanterar bilar m,m...
de finns massor av folk som är fara i trafiken te x saab ägare =P
men ja säger ej att ghost rider  är bra i trafiken ..visst att han är en fara men han äger för de.. men är de värkligen sant att han är fast.. :S nu kommer de bara va getaway in stockholm juh.. hmm aja han kommer nog aldrig sluta köra han kör utan kort och allt han kommer va så arg ..   mvh äg..

The Silver Beast And The Red Lady

Administratör
11 960 Inlägg
14 november 2004
volvotobbe skrev:
fan också... han ägde vägarna totalt.. och den snubben som snackar dynga om att de kan hända nått.. haha DU ÄR ETT LOL..
fan de finns många andra idioter på vägarna som gör skada för att dom inte vet hur man hanterar bilar m,m...
men ja säger ej att ghost rider  är bra i trafiken ..visst att han är en fara men han äger för de.. men är de värkligen sant att han är fast.. :S nu kommer de bara va getaway in stockholm juh.. hmm aja han kommer nog aldrig sluta köra han kör utan kort och allt han kommer va så arg ..   mvh äg..

va?

DREAMTEAM
76 Inlägg
14 november 2004
hehe ja han äger.. wink

The Silver Beast And The Red Lady

Tjeckisk maffia medlem
71 Inlägg
14 november 2004
volvotobbe skrev:

Hur lång sträcka tror du man behöver för att bromsa från 300 Kmh till 0??? Jag vet själv inte med en en motorcyckel, men behöver man nita så behöver man, då kvittar det om man är "proffs" eller inte. Ska Rallyproffs o F1 proffs få köra Rattfulla med eller? Det är ju tack vare folk med din attityd som gör att det händer så mycket olyckor.

Men visst är filmerna balla. Händer det nått så får väl det sitta på hans samvete.

Väg terrorist
7 Inlägg
14 november 2004
Opps men ärligt grabbar... ta och ge er.. jag kan sätta en tia på att alla här har någon gång provat på att vara rally kung på vägen.. och vilken erfarenhet har ni... de märks ju rätt väl att de är många här som aldrig ens har kört en båge i 300 knyck.. prova då att göra de på bakan...
de jag vill få fram är att när jag själv leker ute på vägen är minst lika farlig om inte ännu farligare än dessa snubbar som verkligen vet hur man kör hoj....  och då kör jag verkligen inte i 300 på bakan....

om man inte lever livet varför leva överhuvud taget...

Sök