Tips: Eget foto på ditt betalkort :)

RobbstA "Lay It Low"
13 juni 2007 · 82 Inlägg

Skapligt skrev:
Tack så mycket igen. Men där det står "Ansök om kort på kort" för dig så finns endast detta:

Ansök om bankkort och/eller kortkredit

Anslut kort till e-kort

Ansök om betal- och kreditkort/Ändra inköpsgräns

Helt fuckat det här ju big_smile

Hmm konstigt  hmm

LowLife Army
Skapligt
13 juni 2007 · 799 Inlägg

Japp, tycker det jag med. Förstår inget. Ska ringa och höra få se vad dom säger..

Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
AdamOpel DraMinBil.nu
13 juni 2007 · 1 016 Inlägg

har du visa-kort? kan ju va nått sånt skumt, eller att du måste förnya kortet ev smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
AeroMalm BMW fantast
13 juni 2007 · 1 172 Inlägg

var inne på handelsbanken hemsida och kollade.. dom ahr det, men när man har valt bild så går det itne att godkänna.. nån som lyckats på handelsbanken???

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
13 juni 2007 · 3 804 Inlägg

Tufft som fan! smile *letar efter en bra bild*


Bmw osv..
loudness
13 juni 2007 · 4 554 Inlägg

ironhead skrev:
hehe då borde man ju ta en bild på bilen då och ha på betalkortet då

kan du fethajja att de ska bli:)

Mäki Långsam Perfektionist
13 juni 2007 · 4 800 Inlägg

Hur får man den där jävla dosan då? tongue Var ner till banken för nån vecka sen och bad om en sån där dosa men har inte fått någon..

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
OverBoosted AUTOBAHNRASER
13 juni 2007 · 3 804 Inlägg

Mäki skrev:
Hur får man den där jävla dosan då? tongue Var ner till banken för nån vecka sen och bad om en sån där dosa men har inte fått någon..

Jag fick dosan i handen samtidigt som ja teckna konto.


Bmw osv..
Jimmu
13 juni 2007 · 744 Inlägg

AeroMalm skrev:
var inne på handelsbanken hemsida och kollade.. dom ahr det, men när man har valt bild så går det itne att godkänna.. nån som lyckats på handelsbanken???

Var under handelsbanlens sida hittar man det? HIttar det nämligen inte :S

MawE
13 juni 2007 · 517 Inlägg

Ska ha en bild på visakortet på mitt visakort :p

/Martin - Wolfsburg GTI
Volkswagen Golf GTI "Joanne" (2003)
loudness
13 juni 2007 · 4 554 Inlägg

någon fler som får systemfel bara vid inloggningen till swedbank?

SpeedFirE ICA-nisse
13 juni 2007 · 143 Inlägg

Jimmu skrev:

AeroMalm skrev:
var inne på handelsbanken hemsida och kollade.. dom ahr det, men när man har valt bild så går det itne att godkänna.. nån som lyckats på handelsbanken???

Var under handelsbanlens sida hittar man det? HIttar det nämligen inte :S

Du får logga in med e-legitimationen och sen välja kort i menyn till vänster, och sen trycka på  beställa kort så kommer det fram sen...

AeroMalm BMW fantast
13 juni 2007 · 1 172 Inlägg

SpeedFirE skrev:

Jimmu skrev:

AeroMalm skrev:
var inne på handelsbanken hemsida och kollade.. dom ahr det, men när man har valt bild så går det itne att godkänna.. nån som lyckats på handelsbanken???

Var under handelsbanlens sida hittar man det? HIttar det nämligen inte :S

Du får logga in med e-legitimationen och sen välja kort i menyn till vänster, och sen trycka på  beställa kort så kommer det fram sen...

loggar in som man brukar göra när man betalar räkninagr coh kollar konona.. ahr valt kort, och beställa ny, men men man får inte välja foto där... där är 2 steg sen bekräfta/signera...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
SpeedFirE ICA-nisse
13 juni 2007 · 143 Inlägg

AeroMalm skrev:

SpeedFirE skrev:

Jimmu skrev:

Var under handelsbanlens sida hittar man det? HIttar det nämligen inte :S

Du får logga in med e-legitimationen och sen välja kort i menyn till vänster, och sen trycka på  beställa kort så kommer det fram sen...

loggar in som man brukar göra när man betalar räkninagr coh kollar konona.. ahr valt kort, och beställa ny, men men man får inte välja foto där... där är 2 steg sen bekräfta/signera...

Tror bara det går att beställa med motiv om man har Handelsbankens "Allkort"?!? eller är jag helt fel ute?
Lyckas inte heller få välja någon bild till mitt mastercard sad

AeroMalm BMW fantast
13 juni 2007 · 1 172 Inlägg

SpeedFirE skrev:

AeroMalm skrev:

SpeedFirE skrev:

Du får logga in med e-legitimationen och sen välja kort i menyn till vänster, och sen trycka på  beställa kort så kommer det fram sen...

loggar in som man brukar göra när man betalar räkninagr coh kollar konona.. ahr valt kort, och beställa ny, men men man får inte välja foto där... där är 2 steg sen bekräfta/signera...

Tror bara det går att beställa med motiv om man har Handelsbankens "Allkort"?!? eller är jag helt fel ute?
Lyckas inte heller få välja någon bild till mitt mastercard sad

men visa är allkort.. går du/ ni in på konton i menyn och väljer ett av era kort, så ni får upp alla uttag och instättningar m.m så står där allkort överst...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
Redbull Moderator+
13 juni 2007 · 1 081 Inlägg

Izual skrev:

Redbull skrev:

Izual skrev:
Jag fick svaret samma dag 2 ggr i går och en tills i dag. provat en sista gång nu men sedan skiter jag i det.

Mitt kanske gick igenom då eftersom jag inte fått något svar tongue

Kolla skräpposten, mina svar hamna där

Har du handelsbanken eller swedbank?

Vem jag?
Izual
14 juni 2007 · 4 571 Inlägg

Swedbank har jag

bojboj
14 juni 2007 ·

En av anledningarna till att vissa inte kan beställa är att man är medlem i en enskild bank. Tex. Föreningssparbanken i Alingsås. Heter inte swedbank utan dom använder det gamla namnet. Så knalla in på en riktig swedbank o säg att ni vill gå över från den enskilda till swedbank

Tau
14 juni 2007 · 196 Inlägg

Hoppas fan att SEB hakar på den grejjen!

One life, Live it!
kna_awskahr
18 juni 2007 · 136 Inlägg

Fick hem mitt nya bankkort idag big_smile

/Köszönöm
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang