Sen så i vinter kör vi bresladd på PS3 på 2.5m bred å 1,5 m hög bild här hos mig Ifall det är så att snuten gnäller (a) haha. Fått ordning på skiten nu haha. Bara ljudet som skall bytas ut:P Btw, kommer på onsdag ca 19.30
något datum för detta mys
Nja, inte bestämt ngt ännu^^ Iofs reser folket iväg nu den 10:e te 18:e nov^^ Så ensam hemma hehehe
Lackat front säger du?^^ hehe...stöt,skärmar å huv då?....
Sjukt dåligt me folk, svängde in i garaget å svängde ut lika fort... De va ingen höjdare på Siba-parkeringe heller, mera kul nästa sässong kanske. På vägen hem kastade några ungdommar på moppe ägg på bilen med, roligt me fin repa på sidan....
Senast redigerat av Losgard (31 oktober 2007)
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Sjukt dåligt me folk, svängde in i garaget å svängde ut lika fort... De va ingen höjdare på Siba-parkeringe heller, mera kul nästa sässong kanske. På vägen hem kastade några ungdommar på moppe ägg på bilen med, roligt me fin repa på sidan....
haha ja det vart lite dött igår=/ min bil kände sig mobbad i garaget, bara massa volvo där och så min stackars honda men akakaboto din bil vart lika fräsch som alltid
haha ja det vart lite dött igår=/ min bil kände sig mobbad i garaget, bara massa volvo där och så min stackars honda men akakaboto din bil vart lika fräsch som alltid
hehe gulligt sagt. men du borde ju lagt märket till hur "ren" den va med då. :d har ju lera överallt. och massa löv å skit. haha
haha, hmm du såg aldrig min framifrån va =/ den vart ren när vi åkte från skene men vägsalt+regn+motorväg+svartbil=ingen bra kombination=( den har juh varit renare ^^
nästan så man längtar lite till snön nu, eller? öva drifting är ju inte helt fel, alldrig tänkt på det men är det verkligen så stort på bilprovningen i sisjön? åby är ju stor dessvärre lite hålor o grejer på en del ställen..
nästan så man längtar lite till snön nu, eller? öva drifting är ju inte helt fel, alldrig tänkt på det men är det verkligen så stort på bilprovningen i sisjön? åby är ju stor dessvärre lite hålor o grejer på en del ställen..
det är riktigt grymt ställe i sisjön. men tyvärr så kryllar det fullt med snutar där pga att det är industriområde och att det brukar bli en del inbrott där.
Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!