måste bara skriva att alla ni som visar medkänsla och empati, ni ska veta att det värmer och betyder jätte mkt för mig.. nåja då va det sagt.. och jag sj faller närmre och närmre nr 2 jag me.. och ja, jag kmr att få betala hela kalaset sj
Hur kan man inte tycka synd om någon som tvingas sitta ner hela livet?
måste bara skriva att alla ni som visar medkänsla och empati, ni ska veta att det värmer och betyder jätte mkt för mig.. nåja då va det sagt.. och jag sj faller närmre och närmre nr 2 jag me.. och ja, jag kmr att få betala hela kalaset sj
Hur kan man inte tycka synd om någon som tvingas sitta ner hela livet?
hehe.. ja du det kan man fundera på.. men det värsta e att jag vet hur det e att kunna gå.. hade vart lättare om man hade fötts förlamad
Ursäkta att jag frågar men kan inte hålla mig, varför är du rullstolsburen?
bröt ryggen i en arbetsolycka 5 april 2006.. saknades skyddsräcken på taket jag jobbade på så föll 12m och landade på sprängsten :'(
Har för mig jag läste om detta jobbade du som plåtslagare? Hoppas verklige du anmälde företaget skyddsräcken ska sitta från 2meters höjd eller så ska sele användas tyvärr saknas detta väldigt ofta har också sprungit på tak som är 30m+ utan sele/skyddsräcke det ska man absolut inte göra man ska inte behöva offra livet för företaget.
Ursäkta att jag frågar men kan inte hålla mig, varför är du rullstolsburen?
bröt ryggen i en arbetsolycka 5 april 2006.. saknades skyddsräcken på taket jag jobbade på så föll 12m och landade på sprängsten :'(
Har för mig jag läste om detta jobbade du som plåtslagare? Hoppas verklige du anmälde företaget skyddsräcken ska sitta från 2meters höjd eller så ska sele användas tyvärr saknas detta väldigt ofta har också sprungit på tak som är 30m+ utan sele/skyddsräcke det ska man absolut inte göra man ska inte behöva offra livet för företaget.
Topic: Nummer 2 !
jag jobbade som snickare.. men vi skulle göra ett takarbete så därför va vi på taket.. och eftersom att det va på arbetet så måste polis ditkallas och polisen ska göra en anmälan som går vidare till arbetsmiljöverket.. så jag företaget e amält..
Äntligen lite snygga rullstolar. Det vore faktiskt en ganska så bra affärsidé att börja med här i Sverige. Jag förstår inte varför dom skulle behöva kosta så mycket?
Jag tycker som många andra här, nummer två är helt klart coolast.
Här är en annan som jag tycker är ganska så hygglig:
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Äntligen lite snygga rullstolar. Det vore faktiskt en ganska så bra affärsidé att börja med här i Sverige. Jag förstår inte varför dom skulle behöva kosta så mycket?
Jag tycker som många andra här, nummer två är helt klart coolast.